کد خبر : 1687374 | 13 خرداد 1399 ساعت 18:24 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع بارسلونا شاگرد گواردیولا می شود؟

به نظر می رسد انتقال نلسون سمدو، مدافع پرتغالی بارسلونا به منچسترسیتی قطعی باشد.

مدافع بارسلونا شاگرد گواردیولا می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، تیم های بزرگ اروپایی تحرکات برای تقویت ترکیب شان را مدتی ست آغاز کرده اند و پپ گواردیولا علاقمند به ترمیم ترکیب خط دفاعی تیمش در تابستان امسال است. نشریه اسپورت مدعی شد سیتی و بارسلونا در آستانه توافق بر سر نلسون سمدو هستند و این انتقال به زودی نهایی می شود.

 

1500570

 

سیتیزن ها تابستان سال گذشته ژائو کانسلو را به خدمت گرفتند، اما این مدافع پرتغالی در اولین فصل حضور در انگلیس نمایش چندان خوبی نداشت و بیشتر بازی ها را از روی نیمکت تماشا کرد. به نظر می رسد جدایی کانسلو از سیتی قطعی باشد و نلسون سمدو جانشین او خواهد شد. اما سیتی علاقه زیادی دارد کانسلو به عنوان بخشی از قرارداد سمدو راهی نوکمپ شود، اما بارسلونا تنها پول نقد می خواهد و حاضر به معاوضه بازیکن نیست.

 

اما در این شرایط نیز احتمالا سیتی با خواسته بلوگرانا موافقت خواهد کرد و حتی نشریه اسپورت خبر داد شاید انتقال نلسون سمدو به انگلیس همین هفته نهایی شود. سمدو در این سه سال حضور در ترکیب بارسلونا نتوانست جایگاه ثابتی در خط دفاعی این تیم پیدا کند و حالا باید رویاهایش را در لیگ برتر انگلیس جستجو کند. البته هنوز هم احتمال انتقال کانسلو به بارسا وجود دارد و ممکن است او در معامله ای جداگانه راهی نوکمپ شود.

دیدگاه‌ها