کد خبر : 1687376 | 13 خرداد 1399 ساعت 18:33 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنی سبایوس:

هدفم بازگشت و موفقیت در رئال مادرید است

دنی سبایوس، هافبک اسپانیایی آرسنال مدعی شد هدف او موفقیت در ترکیب رئال مادرید است.

هدفم بازگشت و موفقیت در رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قرضی دنی سبایوس با باشگاه آرسنال در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و توپچی ها مجوزی برای حفظ این بازیکن برای فصل بعد نیز ندارند. البته به نظر می رسد میکل آرتتا نیز چندان مایل به ادامه همکاری با دنی سبایوس نیست و این هافبک جوان مدعی شد هدفش بازگشت به برنابئو و کسب موفقیت در این تیم است.

 

1291319

 

دنی سبایوس گفت: "من با زین الدین زیدان در مورد آینده صحبت نکرده ام و او اکنون روی بازیکنان فعلی متمرکز شده است. وقتی قرارداد قرضی من با آرسنال به پایان رسید، دوباره بازیکن رئال مادرید خواهم شد و هدف من موفقیت در این تیم است.

 

دوران حضور در آرسنال؟ من مجبور بودم مدتی طولانی به دلیل مصدومیت از ترکیب دور باشم، اما سخت تلاش کردم تا اوضاع را به سود خودم تغییر دهم. از زمان ورود میکل آرتتا به رختکن رابطه خیلی خوبی داشتم، او به من اعتماد به نفس داد و اکنون نیز روی پایان دادن به فصل به بهترین شکل ممکن و رسیدن به اهدافمان متمرکز شده ام. در حال حاضر ما احتیاط زیادی در دستور کار قرار دادیم و دو تست در هفته از ما گرفته می شود. من از ابتلا به کرونا نمی ترسم، چون شرایط را می بینم. آلوده شدن به ویروس در تمرین با این اقدامات بسیار دشوار است."

دیدگاه‌ها