کد خبر : 1687378 | 13 خرداد 1399 ساعت 18:45 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

درخواست ویژه چلسی از اتحادیه فوتبال انگلیس

باشگاه چلسی خواهان اجرایی شدن طرح 5 تعویض و افزایش فهرست بازیکنان از 18 به 20 نفر شده است.

درخواست ویژه چلسی از اتحادیه فوتبال انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی امیدوار است در جریان جلسه روز پنجشنبه ی نمایندگان 20 باشگاه حاضر در لیگ برتر، بتواند طرح پیشنهادی خود را به تثبیت برساند. این باشگاه قصد دارد پیشنهاد دهد تا نفراتی که روی نیمکت می‌نشینند، از 7 نفر به 9 نفر افزایش یابند تا سرمربی بتواند راحت‌تر دست به تعویض بزند. به این ترتیب لیست هر تیم برای بازی‌ها از 18 نفر به 20 نفر افزایش پیدا می‌کند. در جریان ملاقات جدید مدیران باشگاه‌های لیگ برتری، قرار است در خصوص امکان انجام 5 تعویض هم گفت وگو شود.

 

 

1500574

 

 

با توجه به وقفه 2 ماه و نیمه ی لیگ برتر انگلیس و افت آمادگی جسمانی بازیکنان در این مدت، اتحادیه بین‌المللی فوتبال(IFAB) و فیفا با افزایش تعداد تعویض‌ها از 3 به 5 بازیکن موافقت کردند تا به این شکل فشار کمتری به بازیکنان وارد و احتمال مصدومیت آنها کمتر شود.
در حال حاضر هر دو طرح در بوندس لیگا پیاده شده و اجرای آن موفقیت آمیز بوده است. تمام این پیشنهادات در راستای کاهش احتمال مصدومیت‌ بازیکنان بوده تا 9 هفته باقی مانده از لیگ برتر انگلیس و 3 مرحله باقی مانده از جام حذفی در شرایط بهتری برگزار شود.


چلسی در حال حاضر در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با منچستر یونایتد، آرسنال و تاتنهام خواهد جنگید. آبی‌پوشان لندنی هم‌چنین در بین 8 تیم برتر جام حذفی انگلیس هم حضور دارند که فینال آن اول آگوست برگزار می‌شود. آن‌ها اما هنوز بازی برگشت خود از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ را انجام نداده‌اند.

 

 

1500573

دیدگاه‌ها