کد خبر : 1687381 | 13 خرداد 1399 ساعت 18:59 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

تکلیف ستاره بدشانس بارسلونا چه می شود؟

آینده رافینیا، ستاره اسپانیایی بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

تکلیف ستاره بدشانس بارسلونا چه می شود؟


به گزارش "ورزش سه"، رافینیا در فصل جاری و به صورت قرضی برای تیم سلتاویگو به میدان رفته و عملکرد قابل قبولی نیز در این تیم به نمایش گذاشته است. اما با نزدیک شدن به پایان فصل، شایعات در مورد آینده رافینیا شدت گرفته و امروز نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی مدعی شد ممکن است لیگ برتر، سری آ یا همین لالیگا مقصد بعدی این بازیکن باشند.

 

1348064

 

رافینیا که در سال های اخیر عملکرد خوبی داشته اما بارها دچار مصدومیت های شدیدی شده است، در فصول گذشته به صورت قرضی در تیم هایی چون اینتر و سلتا به میدان رفته است. سلتاویگو حاضر است با پرداخت مبلغ 16 میلیون یورو به بارسلونا قرارداد این هافبک 27 ساله را قطعی سازد، اما خود رافینیا همچنان احتمال انتقال به تیم های دیگر را بررسی می کند.

 

رافینیا حدود شش ماه برای اینتر بازی کرد و عملکرد درخشانی برای این تیم داشت، به همین دلیل شایعاتی در مورد ابراز علاقه نراتزوری به جذب دوباره این بازیکن شنیده شده است. همچنین چند تیم لیگ برتری نیز برای خرید رافینیا وارد عمل شده اند و ممکن است انگلیس مقصد بعدی این بازیکن لقب گیرد. بدین ترتیب به نظر می رسد بازگشت رافینیا به بارسلونا بعید است و احتمالا آبی اناری ها تمایلی به حفظ این هافبک بدشانس و همیشه مصدوم ندارد.

دیدگاه‌ها