کد خبر : 1687385 | 13 خرداد 1399 ساعت 19:23 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره فرانسوی گلادباخ در مسیر ادامه راه پدر

به نظر می‌رسد که مارکوس تورام، مهاجم جوان مونشن گلادباخ و پسر لیلیان تورام مورد توجه باشگاه یوونتوس قرار گرفته است.

ستاره فرانسوی گلادباخ در مسیر ادامه راه پدر

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که گونسالو ایگواین را در نقل و انتقالات پیش رو یوونتوس را ترک خواهد کرد و به همین دلیل باشگاه تورینی قصد دارد یک مهاجم دیگر را به عنوان جانشین ستاره آرژانتینی به خدمت بگیرد.

 

حالا و در همین رابطه گزارش های منابع فرانسوی حکایت از آن دارد که باشگاه یوونتوس به جذب مهاجم جوان مونشن‌گلادباخ یعنی مارکوس تورام علاقمند است. در واقع اگر چنین انتقالی صورت پذیرد، تورام به شهری بازخواهد گشت که در آنجا بزرگ شده است چراکه پدر او یعنی لیلیان در فاصله سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۶ برای بیانکونری توپ می زد.

 

 

1497005

 

 

مارکوس تورام تا به اینجا ۳۷ بازی برای مونشن گلادباخ انجام داده و آمار فوق العاده ۱۴ گل و ۹ پاس گل را به ثبت رسانده است. او سال گذشته تنها با مبلغ ۹ میلیون یورو راهی باشگاه آلمانی شد اما حالا ارزش این بازیکن دو برابر شده چرا که گفته می شود تیم های خواهان او برای جذبش باید مبلغ ۲۵ میلیون یورو بپردازند.

 

پیش از این تیم هایی نظیر رم، اینتر و فیورنتینا نیز علاقه خود را به جذب مارکوس تورام نشان داده بودند اما حالا le10sport مدعی شده که باشگاه‌ یوونتوس هم به کورس رقابت برای جذب این بازیکن اضافه شده است.

دیدگاه‌ها