کد خبر : 1687399 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:43 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: غیرممکن است از بارسلونا جدا شوم

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا جدایی از بارسلونا در این مقطع را غیرممکن دانست.

تراشتگن: غیرممکن است از بارسلونا جدا شوم

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از شیوع ویروس کرونا اخباری در مورد عدم توافق بین تراشتگن و بارسلونا در مورد تمدید قرارداد و احتمال جدایی این سنگربان بزرگ بارها مطرح شد. اما خود تراشتگن در مصاحبه ای با نشریه کیکر اذعان داشت حالا زمان خوبی برای ادامه مذاکرات نیست و او حداقل تا پایان فصل بعد در بارسلونا ماندگار خواهد شد.

 

1500383

 

مارک آندره تراشتگن گفت: "ترک بارسلونا در این تابستان برای من امکان پذیر نیست. در حال حاضر اولین جلسات برای تمدید قرارداد بین مدیر برنامه من و باشگاه انجام شده، اما سپس موضوع ویرس کرونا پیش آمد و دیگر زمان آن نرسید تا در مورد قرارداد جدید بحث کنیم. در مقطعی که بسیاری از مردم نگران زندگی شان هستند، ما تصمیم گرفتیم جریان مذاکرات را به تعویق بیندازیم. من در بارسلونا احساس خوبی دارم و دلیلش این است که خانواده ام چنین حسی دارند.

 

ادامه فصل لالیگا؟ از نظر فیزیکی به ندرت در چنین سطح خوبی قرار داشته ایم و از نظر ذهنی ما بیشتر روی مسابقات باقیمانده تمرکز خواهیم کرد. علیرغم قرار گرفتن در موقعیتی خوب، رئال مادرید شرایط را برای ما آسان نخواهد گذاشت. البته فوتبال در شرایط جدید متفاوت خواهد بود و ما مجبور نیستیم خودمان را گول بزنیم. فوتبال بدون تماشاگر جذاب ترین اتفاق نیست، اما توپ می چرخد و این همان چیزی است که ما را خوشحال می کند."

دیدگاه‌ها