کد خبر : 1687400 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:27 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد چلسی برای افزایش بازیکنان ذخیره در لیگ برتر

باشگاه چلسی به مسئولان لیگ برتر پیشنهاد داده که تعداد بازیکنان ذخیره تیم ها را در دیدارهای باقی مانده این فصل، از 7 به 9 افزایش بدهد.

پیشنهاد چلسی برای افزایش بازیکنان ذخیره در لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تعطیلی سه ماهه رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا، قرار است این رقابت ها از دو هفته دیگر آغاز شود و قرار است مدیران تیم های حاضر در این رقابت ها، روز پنج شنبه در مورد چگونگی شروع دوباره این بازی ها، جلسه ای برگزار کنند. همچنین قرار است در مورد افزایش تعداد تعویضی ها از سه به پنج نیز بحث شود.

در واقع تعطیلی سه ماهه رقابت ها و محدودیت تمرینات تیم ها، باعث نگرانی های زیادی برای مربیان شده و اکنون آنها به دنبال تمهیداتی هستند که احتمال مصدومیت بازیکنان را کاهش بدهند.

به همین دلیل، باشگاه چلسی هم قصد دارد پیشنهاد افزایش تعداد بازیکنان ذخیره از 7 به 9 را بدهد؛ به این ترتیب، فهرست هر تیم از 18 به 20 بازیکن در هر دیدار افزایش پیدا می کند.

 

1492394

 

با توجه به اینکه چلسی علاوه بر حضور در لیگ برتر، باید در رقابت های جام حذفی و چمپیونزلیگ نیز به میدان برود، نگرانی های فرانک لمپارد در مورد وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنانش بیشتر است.

آبی های لندن در حال حاضر در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار دارند و در جام حذفی هم به مرحله یک چهارم نهایی رسیده اند. ضمن اینکه در لیگ قهرمانان نیز باید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل بایرن مونیخ قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها