کد خبر : 1687406 | 13 خرداد 1399 ساعت 20:59 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری ابدی پل اسکولز از سرمربی تیم ملی فرانسه!

پل اسکولز، ستاره سابق یونایتد در مورد یکی از بدترین خاطرات دوران ورزشی اش صحبت کرد.

دلخوری ابدی پل اسکولز از سرمربی تیم ملی فرانسه!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در سال 1999، یونایتد با ارائه نمایشی درخشان 2-3 در تورین یوونتوس را مغلوب کرد و راهی فینال شد. اما پل اسکولز در ان دیدار با خطا روی دیدیه دشان کارت زرد گرفت و فینال برابر بایرن مونیخ را از دست داد تا نتواند در یکی از دراماتیک ترین دیدارهای تاریخ فوتبال حضور یابد. حالا پل اسکولز معتقد است سرمربی تیم ملی فرانسه در آن صحنه بزرگنمایی کرده و حق او اخطار نبوده است.

 

1500617

 

پل اسکولز گفت: "خیلی عصبانی بودم، اما نمی توانستم کاری بکنم. تکلی که روی پا دشان زدم را چند بار دیده ام و به نظرم آن صحنه حتی خطا هم نبود. اما خطا دقیقا مقابل داور رخ داد و دشان نیز مانند یک بچه بزرگ فریاد زد تا من کارت بگیرم و فینال لیگ قهرمانان را از دست بدهم. البته کسی از آینده خبر ندارد و حتی شاید من اگر محروم هم نبودم در ترکیب قرار نمی گرفتم."

 

پل اسکولز در مورد رقبای دوران ورزشی اش گفت: "پاتریک ویرا نمایش فوق العاده ای داشت و من رقیبی آماده تر و فیزیکی تر از او نداشتم. من هرگز بازیکنی در سبک پت ویرا نبودم و بیشتر هافبکی بازیساز بودم. من تلاش می کردم با ارسال پاس از بازیکنان مقابل عبور کنم، اما ویرا بازیکنی خیلی تکنیکی، قدبلند و ماهیچه ای بود."

دیدگاه‌ها