کد خبر : 1687454 | 14 خرداد 1399 ساعت 09:20 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: لائوتارو در کنار مسی رشد خواهد کرد

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین از انتقال لائوتارو مارتینز به بارسلونا حمایت کرده و می‌گوید لائوتارو در کنار مسی رشد خواهد کرد.

اسکالونی: لائوتارو در کنار مسی رشد خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی و ملی‌پوش اینترمیلان به بارسلونا این روزها به اوج رسیده، سرمربی تیم ملی آرژانتین از انتقال شاگردش به بارسا حمایت کرده و می‌گوید این انتقال به نفع ستاره این روزهای اینتر خواهد بود.

 

1500646

 

اسکالونی در مصاحبه‌ای با TyC Sports درباره لائوتارو و ماجرای انتقال احتمالی‌اش به بارسلونا گفت:" در این شکی نیست که اگر لائوتارو با مسی بازی کند برایش بهتر خواهد بود. اما گذشته از این، لائوتارو در بارسا برای بدست آوردن موقعیت ثابت در ترکیب تیم باید بجنگد، همان کاری که در اینتر کرده بود".

 

سرمربی تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت:" ما باید آرامش خودمان را حفظ کنیم. اگر لائوتارو باشگاهش را عوض کند ممکن است از همان ابتدا بازیکن فیکس نباشد. ولی تا زمانی که لائوتارو دقایق کافی در میدان باشد که آمادگی‌اش را حفظ کند این روی ما تاثیری نخواهد داشت. لائوتارو آینده درخشانی دارد ولی هنوز خیلی کارها است که باید انجام دهد".

 

 

دیدگاه‌ها