کد خبر : 1687456 | 14 خرداد 1399 ساعت 10:00 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدارهای دوستانه در انگلیس پیش از شروع لیگ برتر

به باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس اجازه داده شده پیش از شروع مجدد فصل، برای کسب آمادگی هر چه بیشتر، با هم بازی‌های دوستانه انجام بدهند.

دیدارهای دوستانه در انگلیس پیش از شروع لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیگ برتر انگلیس بعد از نزدیک به سه ماه وقفه به دلیل اپیدمی کرونا از اواخر خرداد از سر گرفته می‌شود، به باشگاه‌های این لیگ اجازه داده شده تا پیش از شروع دوباره فصل، برای کسب آمادگی هر چه بیشتر با هم بازی‌هایی دوستانه برگزار کنند.

 

درحالیکه تاریخ شروع مجدد لیگ برتر 17 ژوئن یعنی 28 خرداد اعلام شده باشگاه‌های انگلیسی درخواست کرده بودند که بتوانند پیش از آن تاریخ در استادیومها یا در زمینهای تمرینی‌شان بازی‌هایی دوستانه برگزار کنند تا بیش از پیش در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

 

1500649

 

روزنامه تلگراف از صدور اجازه انجام چنین بازی‌هایی خبر داده البته در شرایطی که باشگاه‌ها با محدودیت‌های پیشنهاد شده از سوی لیگ برتر موافقت کرده‌اند. بر اساس این محدودیت‌ها، تیمها نمی‌توانند برای انجام این بازی‌ها بیشتر از 90 دقیقه از مقر تمرینی خود فاصله بگیرند. بازیکنان باید سوار بر اتوموبیل‌های خود به محل برگزاری مسابقات برسند و به جای استفاده از داور، اعضایی از کادر فنی داوری مسابقات را به عهده خواهند داشت.

 

پیش از برگزاری هر بازی دوستانه، مقامات لیگ برتر میزان ریسک در هر مکان را به دقت بررسی خواهند کرد و سپس اجازه برگزاری بازی را خواهند داد.

 

1500651

 

یکی از مسائلی که بعد از اعلام این محدودیتها بوجود آمده اعتراض تیمهایی مثل نیوکاسل و نوریچ بوده که به دلیل فاصله بیشتر از نواحی مرکزی و پرجمعیت انگلیس این قواعد را ناعادلانه می‌دانند. تلگراف می‌گوید لیگ برتر اعلام کرده به تیمهایی مثل نیوکاسل و نوریچ اجازه خواهد داد برای انجام بازی‌های دوستانه سفرهایی طولانی‌تر داشته باشند.

 

 

دیدگاه‌ها