کد خبر : 1687460 | 14 خرداد 1399 ساعت 10:25 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کیلور ناواس

​​​​​​​PSG شانس زیادی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد

کیلور ناواس، دروازه‌بان پاری سن ژرمن می‌گوید این تیم آماده است برای قهرمانی در چمپیونزلیگ تلاش کند و این فصل را بهترین فرصت برای فتح لیگ قهرمانان می‌داند.

​​​​​​​PSG شانس زیادی برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن می‌گوید بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای شرکت در ادامه رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان دارند و امسال را فرصت بزرگی برای فتح این جام قهرمانی می‌‌دانند.

 

1500652

 

پاری سن ژرمن پیش از تعلیق رقابتهای فوتبال به دلیل اپیدمی کووید19 توانسته بود با عبور از بوروسیا دورتموند راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2019-2020 شود. ناواس حالا می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش در PSG احساس می‌کنند شانس زیادی برای قهرمانی دارند.

 

ناواس در گفتگو با وبسایت رسمی PSG گفت:" می‌دانم که چمپیونزلیگ رقابت دشواری است ولی غیرممکن نیست. ما برای جنگیدن در این رقابتها آماده‌ایم".

 

سنگربان کاستاریکایی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" می‌دانم که هم‌تیمی‌هایم انگیزه خیلی زیادی دارند. آنها در خانه‌هایشان خیلی تلاش و تمرین می‌کنند چون هر کدام می‌دانند که چمپیونزلیگ امسال برای همه ما چقدر اهمیت دارد. چه برای ما، چه برای باشگاه و چه برای هواداران. ما مسئولیت خودمان را می‌دانیم".

 

 

دیدگاه‌ها