کد خبر : 1687464 | 14 خرداد 1399 ساعت 10:45 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم خارجی تراکتور؛ آخر خرداد در تبریز

مهاجم الجزایری تراکتوری ها در تلاش است تا طی یک تا دو هفته آینده خود را به تبریز برساند.

مهاجم خارجی تراکتور؛ آخر خرداد در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازیکنان تراکتور تمرینات خود را در ورزشگاه بنیان دیزل انجام می‌دهند اما هنوز مهاجم 30 ساله الجزایری این تیم به تبریز برنگشته است. این در حالی است که قوانین سفت و سخت محدودیتی در کشور او از 12 خرداد کمتر شده و خطوط هواپیمایی نیز رفته رفته به شرایط قبلی برمی‌گردند اما او هنوز پرواز مستقیمی را از الجزایر به تهران پیدا نکرده و مشخص نیست که چه زمانی به تبریز بازخواهد گشت.

 

او روز گذشته به سفارت ایران در کشور خود رفت و تصویر آن را نیز در استوری اینستاگرامش منتشر کرد تا نشان دهد برای بازگشت به اردوی تی تی ها، عزم راسخی دارد و به دنبال جدایی نیست اما حضورش در سفارت نیز نتیجه مشخصی را به دنبال نداشته است. وی ابتدا قصد داشت که از الجزایر به قطر و از آنجا به دوحه بیاید اما حالا اخبار قطعی حاکی از آن است که وی بلیت فرانسه را به زودی تهیه می‌کند چرا که از آنجا راحت تر به ایران می‌آید.

 

حمزاوی البته به خبرنگار ما می‌گوید که مشخص نیست چه زمانی به ایران بیاید و ممکن است بازگشت او دو هفته نیز طول بکشد. بنابراین می‌توان متصور بود که در بهترین حالت وی اواخر خرداد به تبریز برمی‌گردد و در نخستین تمرینات گروهی تراکتور غایب خواهد بود. عکاشه البته ادعا دارد که از نظر جسمانی خود را آماده نگه داشته اما غیبت در تمرینات ممکن است به نیمکت نشینی وی منجر شود.

 

دیدگاه‌ها