کد خبر : 1687469 | 14 خرداد 1399 ساعت 11:40 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست کرسپو از لائوتارو: در اینتر بمان

هرنان کرسپو، اسطوره آرژانتینی اینترمیلان از هموطنش لائوتارو مارتینز خواست با وجود شایعات انتقالش به بارسلونا در اینتر بماند.

درخواست کرسپو از لائوتارو: در اینتر بمان

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو، اسطوره آرژانتینی اینترمیلان از ستاره آرژانتینی جوان این روزهای اینتر، لائوتارو مارتینز به عنوان بازیکنی کامل یاد کرده و گفت امیدوار است او به تلاشهای بارسلونا برای شکارش اهمیت نداده و در نراتزوری ماندگار شود.

 

1500671

 

لائوتارو که به خصوص در فصل جاری با پیراهن اینتر درخشان ظاهر شده با شایعات بسیار انبوهی درباره انتقال تابستانی‌اش به بارسلونا مواجه است. اما کرسپو که خود در گذشته مهاجم اینتر بوده می‌گوید هموطنش لائوتارو باید فعلا در اینتر بازی کرده و پیش از پیوستن به تیمی مثل بارسلونا جایگاه خودش را بیش از این تثبیت کند.

 

کرسپو در این باره گفت:" دوست دارم لائوتارو در اینتر بماند چون امسال اولین سالی بوده که او در اینتر به صورت فیکس بازی کرده".

 

1500670

 

اسطوره آرژانتینی اینتر در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" امیدوارم او قبل از اینکه زمان تغییر باشگاهش فرا برسد بتواند جایگاه خود را بیش از این تثبیت کند. قطارها در بهترین ایستگاه‌ها سرعت‌شان را کم می‌کنند و لائوتارو یکی از آنها است".

 

کرسپو در ادامه صحبت‌هایش درباره لائوتارو گفت:" او جوان خیلی جدی‌ای است و تمرکز بالایی دارد. لائوتارو بازیکن باشخصیتی است. می‌شود گفت او بازیکن کاملی است که می‌تواند در خط حمله هم به تنهایی بازی کند و هم به همراه یک مهاجم دیگر".

 

 

دیدگاه‌ها