کد خبر : 1687473 | 14 خرداد 1399 ساعت 12:06 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کفاشیان رییس کمیته انتقالی فدراسیون می شود؟

رییس سابق فدراسیون فوتبال ابراز امیدواری کرد که کار این فدراسیون به کمیته انتقالی نکشد.

کفاشیان رییس کمیته انتقالی فدراسیون می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بحث اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال موارد و حواشی زیادی در فوتبال کشور ایجاد کرده است. در این خصوص گفته می شود پیش نویس اساسنامه ای که تهیه شده، مورد انتقاد مسئولان فدراسیون جهانی قرار گرفته و آنها ایرادهای زیادی به این اساسنامه گرفتند. از این روشایعات زیادی درباره تعلیق فوتبال ایران مطرح است که فدراسیون چنین مواردی را رد می کند.


از طرف دیگر گفته می شود اگر کار به تشکیل کمیته انتقالی برای اصلاح اساسنامه از سوی فیفا بکشد، علی کفاشیان یکی از گزینه های ریاست این کمیته است. کفاشیان اما خودش در این خصوص اظهارنظر خاصی نمی کند.


او در گفت وگویی که با شهروند انجام داده درباره احتمال حضورش در پست ریاست کمیته انتقالی عنوان کرد: «فعلا در اولین قدم باید ببینیم تکلیف اساسنامه چه می‌شود. سیستم کمیته انتقالی هم به هیچ‌عنوان دست بنده نیست و فیفا درباره آن تصمیم می‌‌گیرد. همان‌طور که گفتم، اگر کسی از من مشورت خواست، برای منافع فوتبال ملی خوشحال می‌شوم کمک کنم.»


وی افزود: «سوابق مدیریتی بنده هم مشخص است و یک عمر در بالاترین سطوح مدیریت ورزش کشور فعالیت کردم. شاید اشتباهاتی داشتیم اما تمام سعی خود را کردیم که کار را به خوبی جلو ببریم. الان هم اگر تجربیاتم به درد فوتبال بخورد، حاضر هستم کمک کنم، وگرنه علاقه شخصی خودم‌ این است که کسی برای بازگشت به فدراسیون از من درخواستی نداشته باشد و کار هم به کمیته انتقالی کشیده نشود. با یک رفتار ناجوانمردانه و پرونده‌سازی یک محرومیت پنج‌ساله برای بنده ترتیب دادند و خواستند حذف شوم. با وجود این، باز هم اگر فوتبال کشور به کمک نیاز داشته باشد، از کمک‌دادن دریغ نمی‌کنم.»

دیدگاه‌ها