کد خبر : 1687484 | 14 خرداد 1399 ساعت 12:34 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ما کرونا ندارد

سهرابیان: نورافکن به من هم پیشنهاد تمرین داد

مدافع سایپا می گوید امید نورافکن به او هم پیشنهاد تمرین کردن داده بود و شانس آورده است که به بیماری کرونا مبتلا نشده است.

سهرابیان: نورافکن به من هم پیشنهاد تمرین داد

آرمین سهرابیان در مورد میزان ابتلای بازیکنان سایپا به کرونا به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر در تستی که چند روز پیش گرفتیم جواب آزمایش همه منفی بود و ما مشکلی برای برگزاری تمرینات مان نداریم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا او جزو کرونایی های باشگاه سایپا بوده است یا نه هم گفت: نه خدا را شکر، من کرونا نداشتم و جواب تست اولم هم منفی بود. در تست اولیه جواب تست چند بازیکن مان مثبت شد که من جزو آنها نبودم ولی حالا کل تیم منفی هستند و شرایط در باشگاه سایپا به حالت اولیه برگشته است.

 

مدافع سایپا در موررد اینکه گفته می شود او هم با امید نورافکن در مدت تعطیلی لیگ تمرین کرده است هم گفت: نه چنین چیزی نبود، امید به من گفت ولی من نتوانستم با او تمرین کنم و خدا را شکر این اتفاق نیفتاد وگرنه شاید کرونا می گرفتم.   امید دوست خیلی خوب من است و من برای او آرزوی سلامتی دارم.

 

سهرابیان در مورد شروع لیگ و اعتراض هایی که به آن می شود هم گفت: راستش را بخواهید ما داریم تمرینات مان را ادامه می دهیم، تیم جوانی هستیم و بچه ها مشتاق برای شروع بازی ها هستند. فکر می کنم مدیران باشگاه هم اعلام کرده اند که مشکلی برای شروع لیگ ندارند و فقط  امیدوار هستم برگزاری بازی ها برای کسی خطری در پی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها