کد خبر : 1687493 | 14 خرداد 1399 ساعت 13:20 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

پشیمانی تاتنهام از جذب ستاره برزیلی بارسلونا

موندو دیپورتیوو مدعی شد که باشگاه تاتنهام از جذب فیلیپ کوتینیو پشیمان شده است.

پشیمانی تاتنهام از جذب ستاره برزیلی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، روزانه اخبار زیادی درباره آینده فیلیپ کوتینیو و تیم های خواهان این ستاره برزیلی مطرح می شود. چیز مشخص درباره ستاره برزیلی این است که باشگاه بایرن مونیخ به شکل قطعی اعلام کرده که هیچ علاقه ای به حفظ او ندارد بنابراین سناریوی باقی‌ماندن کوتینیو در جمع باواریایی‌ها کاملاً منتفی است.

 

از طرف دیگر نشریات کاتالانی طی روزهای اخیر مدعی شدند که بارسلونا هم هیچ تمایلی به حفظ فیلیپ کوتینیو ندارد و قصد دارد برای تامین منابع مالی به منظور خرید لائوتارو مارتینز، این بازیکن را در نقل و انتقالات پیش رو به فروش برساند.

 

 

1494323

 

 

گفته می‌شود که تیم های لیگ برتری تاتنهام،، منچستر یونایتد، چلسی و لسترسیتی از جمله مهمترین مشتریان هافبک برزیلی به حساب می‌آیند. همچنین طی روزهای گذشته مدیر برنامه‌های ایرانی این بازیکن یعنی کیا جورابچیان هم اعلام کرد که به احتمال فراوان مقصد آینده کوتینیو لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

 

حالا و در همین رابطه اما موندو دیپورتیوو مدعی شده که تاتنهام آمادگی لازم را برای جذب کوتینیو نشان ندارد و نمی تواند مبلغ ۱۰۰ میلیون یورو برای این بازیکن را بپردازد. البته موندو ادعا می‌کند که ایده دیگر باشگاه لندنی برای جذب کوتینیو یعنی پیشنهاد قرضی به بارسلونا و پرداخت ۱۰ میلیون یورو برای یک سال به این تیم نیز منتفی است.

دیدگاه‌ها