کد خبر : 1687504 | 14 خرداد 1399 ساعت 13:38 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فرهاد کاظمی به کرونایی‌های پرتعداد بادران

سرمربی بادران تهران نسبت به زیاد بودن کرونایی های تیمش ابراز نگرانی کرد.

واکنش فرهاد کاظمی به کرونایی‌های پرتعداد بادران

به گزارش "ورزش سه"، بادران تهران تیم دسته اولی فوتبال ایران یکی از باشگاه هایی است که تعداد کرونایی های زیادی را داشته است. بعد از انجام تست های مربوط به کرونا مشخص شد که 8 بازیکن بادران به این ویروس مبتلا هستند و حالا تمرینات این تیم در غیاب بازیکنان مبتلا و با تعداد اندک برگزار می شود. این شرایط اما برای کادرفنی بادران و به خصوص فرهاد کاظمی سرمربی این تیم نگران کننده است.


کاظمی درباره وضعیت بادران به روزنامه فرهیختگان گفت: الان تست کرونای هشت بازیکن بادران مثبت اعلام شده و این تعداد باید حدود ۱۰ روز تا دوهفته در قرنطینه باشند. اصلا آمدیم و تست همه بازیکنان منفی شد، اما در آستانه رقابت‌ها تست چند بازیکن مثبت اعلام شود آن زمان چه کار باید بکنیم؟ هرچند تا آن زمان هم باید چندین مرتبه دیگر تست بدهیم و مشخص نیست درنهایت چه اتفاقی خواهد افتاد. 


وی ادامه داد: از سوی دیگر به اعتقاد من هیچ‌کدام از پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنیم و اصلا نمی‌توانیم رعایت کنیم و هرکس هم ادعا کند که می‌تواند همه پروتکل‌ها را رعایت کند، دروغ می‌گوید. درهرصورت باید مرجعی باشد که همه تست‌ها در آنجا انجام شده و این‌طور نباشد که هر تیم در یک آزمایشگاه تست بدهد که مثلا ما تست ۷۵۰هزار تومانی بدهیم و یک تیم دیگر تست ۱۰۰هزار تومانی! 


سرمربی بادران همچنین گفت: با این وضع رعایت پروتکل‌ها غیرممکن است پاسخ تست همه بازیکنان و کادرفنی منفی باشد و مطمئن باشید حدود یک‌سوم تا یک‌چهارم از هر تیمی صددرصد کرونا دارند. این موضوع دیگر در جامعه نمود دارد و همه آن را می‌بینند.


کاظمی در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی لیگ است، بیان کرد: خیر، من می‌گویم یک فکر خوب باید کنند و ادامه رقابت‌ها را چند ماه دیگر از سر بگیرند. همین الان وزیر بهداشت اعلام کرده که وضعیت بسیار بدتر شده و انگار یک‌سری توهم عادی شدن شرایط را دارند، در حالی که جان انسان‌ها ارزشمند است و باید مسائل مختلف را درخصوص حفظ جان مردم رعایت کرد. اگر هم جان مردم اهمیتی ندارد که هیچ؛ بازی‌ها را ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها