کد خبر : 1687515 | 14 خرداد 1399 ساعت 14:09 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

حسین رسولی چرا به ایران برنگشت؟

اقدام مشکوک ملی پوش پرتاب دیسک!

یکی از ملی پوشان پرتاب دیسک ایران بعد از 4 ماه حضور در بلاروس و با وجود داشتن بلیت پرواز به ایران بازنگشت.

اقدام مشکوک ملی پوش پرتاب دیسک! 

به گزارش "ورزش سه"، بهمن ماه سال گذشته بود که در دوره سرپرستی ایرج عرب در فدراسیون دوومیدانی، حسین رسولی و بهنام شیری، دو ملی پوش پرتاب دیسک ایران برای برگزاری اردو و تمرینات زیر نظر یک سرمربی خارجی راهی بلاروس شدند.


قرار بود این اردو بعد از یک ماه به اتمام برسد، اما شیوع ویروس کرونا و توقف پروازها مانع از بازگشت این دو ورزشکار به ایران شد. چند باری با رایزنی فدراسیون ویزای رسولی و شیری تمدید شد تا در نهایت چند روز قبل فدراسیون خبر از فراهم شدن شرایط و تهیه بلیت برای بازگشت این دو پرتابگر داد.


دیروز در حالی که خبر رسید بهنام شیری به ایران رسیده، خبری از بازگشت حسین رسولی نبود! در ابتدا اعلام شد رسولی برای بازگشت به مشکل خورده، اما حالا بعد از یک روز خبر رسیده که گویا این ورزشکار ایرانی خودش نخواسته به ایران بازگردد. 


اینطور که خبرگزاری فارس مدعی شده  خبرها از ازدواج وی در این کشور حکایت دارد و بازگشت رسولی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. 


برای پیگیری این ماجرا با بهنام شیری، هم تیمی او تماس گرفتیم که به تازگی به ایران رسیده. این ملی پوش پرتاب دیسک هم ترجیح داد در مقطع فعلی صحبتی در این باره نکند. او البته در صحبت هایش از بازگشت حسین رسولی به ایران طی هفته های آینده اطمینان دارد.


باید دید حسین رسولی که اردوی تمرینی اش مدت هاست به پایان رسیده در هفته های آینده به ایران بازمی گردد یا او جدیدترین مورد مهاجرت در میان ورزشکاران ایرانی را ثبت می کند.

دیدگاه‌ها