کد خبر : 1687517 | 14 خرداد 1399 ساعت 14:09 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

جک گریلیش:

سعی می کنم مثل رونالدو از تنفر هواداران انرژی بگیرم

جک گریلیش، هافبک جوان استون ویلا صحبت‌های جالبی را درباره کریستیانو رونالدو و علاقه اش به سبک رفتاری او مطرح کرد.

سعی می کنم مثل رونالدو از تنفر هواداران انرژی بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بازیکنی بوده که بلافاصله بعد از پیوستن به تیم های دوران فوتبالش یعنی منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به بازیکن محبوب هواداران این تیم ها تبدیل شده است. با این حال فوق ستاره پرتغالی به همان اندازه مورد نفرت تیم های رقیب قرار داشته و همواره شاهد این موضوع بوده ایم که در ورزشگاه های تیم های رقیب علیه او سوت زده شده و رونالدو را هو کرده اند.

 

هافبک جوان استون ویلا یعنی جک گریلیش که شایعات زیادی در رابطه با حضورس در منچستریونایتد مطرح می شود، صحبت‌های جالبی را درباره یک خصوصیت ویژه کریستیانو رونالدو مطرح کرده است. او درباره این موضوع گفت: " من واقعاً عاشق این موضوع هستم که مورد حمله طرفداران قرار بگیرم و به نوعی هدف این موضوع برای آنها باشم.

 

 

1499108

 

 

اصلا معتقد نیستم که من به سطح فوق العاده کریستیانو رونالدو نزدیک هستم اما به خاطر می آورم هنگامی که کودک بودم رونالدو با لباس منچستر یونایتد برای بازی مقابل استون ویلا به اینجا می آمد و همه هواداران علیه وی سوت می زدند و او را هو می‌کردند. با این حال چنین موضوعی به یک نیروی تحریک کننده برای کریستیانو رونالدو تبدیل می شد و من نیز تلاش می کنم که اینگونه باشم و از تنفر هواداران انرژی بگیرم."

دیدگاه‌ها