کد خبر : 1687530 | 14 خرداد 1399 ساعت 15:03 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

رقابت در چپ و راست دفاعی سپاهان شدیدتر شد (عکس)

در ادامه رقابت های لیگ برتر و همینطور برای حداکثر سه مسابقه جام حذفی امیرقلعه نویی سه مدافه چپ بسیار خوب در اختیار دارد و در پست دفاع راست هم رقابت همینقدر فشرده خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، امیرقلعه نویی در پست دفاع راست و چپ چند بازیکن سطح بالا در اختیار دارد که می توانند در ادامه مسابقات به کمک امیرقلعه نویی بیایند.


در پست دفاع چپ مهدی ترکمان در پنجره زمستانی از پارس جنوبی جم خریداری شد تا در کنار شایان مصلح و سعید آقایی نفرات در دسترس امیرقلعه نویی در این پست باشند. در آخرین بازی طلایی پوشان ترکمان به عنوان بازیکن ثابت علیرغم اکثر بازی های فصل که آقایی و شایان مصلح بازی کرده بودند، وارد زمین شد و در همان دقایق ابتدایی هم موفق به گلزنی شد. البته مصدومیت دو مدافع میانی تیم باعث شد تراکم در این پست کمتر شود و مصلح در بازی های آخر در قلب خط دفاعی به کار گرفته می شد.


رقابت در بخش راست خط دفاعی سپاهان هم همینقدر با بازگشت محمد ایران پوریان فشرده شده است؛ مرتضی منصوری در بازی های ابتدایی نفر ثابت قلعه نویی بود ولی او پس از مصدومیت نتوانست کیفیت سابقش را به دست بیاورد و در دوران مصدومیت سرمربی سپاهان از رضا میرزایی در این بخش از زمین استفاده کرد؛ بازیکنی که قدرت تهاجمی خوبی هم با حرکات همیشگی در کناره های خط به تیم می بخشد. حالا اما ایران پوریان هم مصدومیتش به پایان رسیده و شاهد رقابت سختی میان این سه بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی تیم خواهیم بود.

 

1500719

دیدگاه‌ها