کد خبر : 1687537 | 14 خرداد 1399 ساعت 15:28 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت دو هفته ای لیورپول برای جذب ستاره آلمانی

اسکای اسپورتس مدعی شد که لیورپول فقط دو هفته دیگر برای فعال کردن بند آزاد سازی تیمو ورنر وقت دارد و بعد از آن این بند منقضی خواهد شد.

فرصت دو هفته ای لیورپول برای جذب ستاره آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می آید. این ستاره جوان و آلمانی در فصل جاری مسابقات بوندسلیگا عملکرد درخشانی در ترکیب لایپزیش ارائه داده و آمار فوق العاده ۲۵ گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده است. از طرف دیگر او یکی از ارکان موفقیت تیم آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا و صعود این تیم به جمع ۸ تیم نهایی رقابت‌ها نیز به شمار می آید.

 

 

1499353

 

 

درخشش فوق العاده مهاجم آلمانی در ترکیب لایپزیش باعث شده بسیاری از تیم‌های اروپایی به دنبال جذب این بازیکن باشند. با این وجود به نظر می‌رسد که لیورپول مهم ترین مشتری ورنر به حساب می‌آید چرا که یورگن کلوپ علاقه زیادی به سبک بازی هم وطن خود دارد و برای انتقال این بازیکن به آنفیلد علاقه نشان داده است.

 


با این وجود طی هفته های گذشته گفته شد که به دلیل قیمت بالای انتقال ورنر، لیورپول حداقل در تابستان پیش رو برای رفع این بازیکن تلاش نخواهد کرد. با این حال در همین رابطه اما اسکای اسپورتس ادعا می‌کند که لیورپول تنها دو هفته دیگر برای فعال کردن بند آزاد سازی تیمو ورنر وقت دارد و بعد از آن این بند منقضی خواهد شد.

دیدگاه‌ها