کد خبر : 1687538 | 14 خرداد 1399 ساعت 15:35 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ESPN

جانشین پیکه در بارسا از منچسترسیتی می آید

اریک گارسیا مدافع اسپانیایی سیتی گزینه مورد علاقه بارسا برای جانشینی جرارد پیکه است.

جانشین پیکه در بارسا از منچسترسیتی می آید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا خواهان جذب اریک گارسیا مدافع 21 ساله باشگاه منچسترسیتی شده است. این ادعایی است که ESPN مطرح کرده و اعتقاد دارد که مدافع سابق بارسا حالا در مسیر بازگشت قرار گرفته است.

 

 

1500723

 

 

گارسیا محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست که سال 2017 این باشگاه را به مقصد سیتی ترک کرد ولی حالا با پیشنهاد بازگشت روبرو شده است. پاسخ سیتی اما قاطع بوده و اعلام کرده اند که گارسیا در فهرست فروش نیست.

قرارداد این بازیکن با سیتی تا 2022 اعتبار دارد و سران باشگاه انگلیسی در صدد تمدید آن هستند. در بارسا امیدوارند که گارسیا از تمدید خودداری کند تا سال آینده شرایط برای جذب او هموار شود.

گارسیا فصل جاری شش بازی در لیگ برتر، یک بازی در لیگ قهرمانان، سه بازی در جام اتحادیه و یک بازی نیز در جام حذفی انجام داده است. در پست مدافع میانی او رقبایی چون لاپورته، استونز و اوتامندی را دارد و همین باعث شده تا اغلب در ترکیب تیم زیر 23 ساله های سیتی به میدان برود.

 

 

Academy Spotlight: Eric Garcia

 

 

در بارسا بر این اعتقادند که با توجه به قیمت بالای ماتایس دی لیخت و نیز افزایش سن جرارد پیکه(33 ساله)، اریک گارسیا می تواند بهترین گزینه برای تقویت خط دفاعی باشد؛ با این حال به نظر می رسد که برای این مهم، باید حداقل یک سال دیگر صبر کنند.

 

دیدگاه‌ها