کد خبر : 1687549 | 14 خرداد 1399 ساعت 16:09 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

منتظر مجوز برگزاری بازی تدارکاتی هستیم؛ 

کریمیان: روزانه ۲ تا ۳ بار با میشو در ارتباط هستیم

کریمیان می گوید از نحوه تمرینات و تلاش بازیکنان شاهین در اردوی شهریار رضایت کامل داریم.

کریمیان: روزانه ۲ تا ۳ بار با میشو در ارتباط هستیم 

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر که در غیاب میشو مسئولیت فنی تیم را عهده دار استدر گفتگویی در مورد شرایط تیم اظهار داشت : پس از اعلام مجوز سازمان لیگ مبنی بر آغاز تمرینات و پس از انجام تست های پزشکی لازم ، با نظر آقای میشو تمرینات را در بوشهر آغاز کردیم و روزانه در نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات را دنبال کردیم.


کریمیان افزود : تمامی برنامه های تمرینی دقیقا با هماهنگی آقای میشو از طریق فضای مجازی ارسال می شود و روزانه ۲ تا ۳ بار با ایشان در ارتباط هستیم و گزارش هر جلسه تمرین نیز برای ایشان ارسال می شود.


مربی شاهین شهرداری بوشهر در ادامه گفت : پس تمرینات در بوشهر که به آمادگی نسبی دست یافتیم ، با تقاضای کادر فنی و با همکاری و حمایت شورای شهر ، شهرداری و اقدام مسئولان باشگاه ، هم اکنون در اردوی شهریار بسر می بریم و خوشبختانه شرایط خوبی در این اردو داریم و تمامی امکانات تمرینی در دسترس و نزدیک به هم هستند .


کریمیان که با رسانه باشگاه صحبت کرده است، افزود : تا ۲۱ خرداد ماه در اردوی شهریار خواهیم بود و اگر مجوزهای لازم صادر شود بازی تدارکاتی هم در دستور کار داریم ، اما اگر مجوز داده نشد بازی درون تیم در اردوی خواهیم داشت.


مربی شاهین شهرداری در پایان گفت : امیدواریم آقای میشو کریستیچوویچ طی روزهای آینده و هرچه زودتر به اردوی تیم ملحق شود تا با ادامه همین روند تمرینات به بالاترین سطح آمادگی برسیم و با کسب نتایج خوب سهمیه استان را در لیگ برتر حفظ کرده و خوشحالی هواداران عزیز را فراهم آوریم.

دیدگاه‌ها