کد خبر : 1687554 | 14 خرداد 1399 ساعت 16:45 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

تهدیدی غیرمنتظره برای بازگشت سوارز به ترکیب بارسا

مارتین برایثویت خرید جدید بارسلونا بزرگترین تهدید لوئیس سوارز برای بازگشت به ترکیب ثابت آبی اناری ها محسوب می شود.

تهدیدی غیرمنتظره برای بازگشت سوارز به ترکیب بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پس از مصدومیت شدید عثمان دمبله و دوری طولانی مدت او از میادین، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسا مجوز جذب یک مهاجم جدید در خارج از نقل و انتقالات زمستانی را داد. از بین گزینه های موجود، در نهایت مارتین برایثویت ستاره دانمارکی لگانس بود که به خدمت گرفته شد.

 

 

1500712

 

 

در ابتدا کسی تصور نمی کرد او بتواند کیکه ستین سرمربی بارسا را به توانایی هایش متقاعد کند اما تا پیش از تعطیلی لالیگا او توانست 130 دقیقه برای بارسا به میدان برود و یک پاس گل نیز بدهد.

او در ال کلاسیکو هم مدت زمان کوتاهی وارد زمین شد و در شکست 2-0 بارسا می توانست زننده یک گل هم باشد که با بدشانسی موقعیت گل را از دست داد.

 

در بازگشت بازیکنان بارسا به تمرینات که تقریبا 4 هفته پیش بود، نتایج تست آمادگی جسمانی برایثویت همه را شگفت زده کرد. او از این حیث، آماده ترین بازیکن بارسا بود و نشان داد که ادعایش مبنی بر اینکه هیچکس مثل او تمرین نمی کند، بی اساس نبوده است.

 

 

1500713

 

 

برایثویت که حالا جای آنسو فاتی به عنوان ذخیره اول بارسا را گرفته، اخیرا گفت که می خواهد سال ها در بارسا بماند و در این باشگاه تبدیل به افسانه شود.

در شرایطی که لوئیس سوارز پس از 4 ماه دوری از میادین حالا آماده بازگشت شده، برایثویت با این سطح از آمادگی بدنی، قطعا تهدیدی جدی حداقل در کوتاه مدت برای ستاره اروگوئه ای خواهد بود. کیکه ستین شاید ترجیح بدهد از برایثویت در بازی با مایورکا(24 خرداد) از ابتدا استفاده کند و در مورد بازی دادن به لوئیس سوارز فعلا ریسک نکند.

 

 

دیدگاه‌ها