کد خبر : 1687559 | 14 خرداد 1399 ساعت 17:31 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای رادیو کاتالونیا

شبیخون مجدد بارتومئو به دستمزد بازیکنان بارسا!

رئیس بارسلونا یک بار دیگر از بازیکنان تیمش درخواست کرده تا با کاهش دستمزدشان موافقت کنند.

شبیخون مجدد بارتومئو به دستمزد بازیکنان بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، یک کاهش دستمزد جدید را در بارسلونا شاهد خواهیم بود. اواخر ماه مارس بود که بازیکنان بارسا با درخواست سران باشگاه موافقت کرده و 70 درصد از دستمزد خود را در طول دوران قرنطزینه کاهش دادند. 2 درصد را نیز به کارمندان باشگاه اختصاص دادند تا دستمزد خود را به طور کامل دریافت کنند اما گویا این پایان کار نیست.

 

 

1500711

 

 

طبق ادعای رادیو کاتالونیا، باشگاه که توانسته بود 14 میلیون یورو از این راه ذخیره کند، همچنان بودجه برای پرداخت دستمزدها را کافی نمی داند و از بازیکنان درخاست کرده تا از بخش دیگری از دستمزدشان نیز چشم پوشی کنند تا 10 میلیون یوروی دیگر از این ناحیه ذخیره شود.

 

طبق این ادعا جوزپ بارتومئو(رئیس) در ملاقات اخیری که با بازیکنان در کمپ تمرینی خوان گامپر داشت، این پیشنهاد را مطرح کرد ولی هنوز پاسخی از سوی بازیکنان داده نشده است. این آخرین گفت و گوی رئیس با بازیکنان نخواهد بود و او در نظر دارد تا به زودی مذاکراتی جدی با کاپیتان های تیمش داشته باشد.

بارسلونا و دیگر باشگاه های اروپایی به دلیل تعطیلی طولانی مدت فوتبال و بسته شدن منابع مالی از جمله فروش بلیت و حق پخش تلویزیونی، بخش مهمی از بودجه سالانه خود را تحت خطر می بینند؛ به طوریکه در انتقالات پیش رو دیگر به ندرت شاهد انتقالات گران قیمت خواهیم بود.

 

 

1498340

دیدگاه‌ها