کد خبر : 1687562 | 14 خرداد 1399 ساعت 17:50 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه انتقادات در اسپانیا به اعتراف جنجالی گاسپرینی

باشگاه والنسیا منتظر واکنش تند یوفا به مصاحبه اخیر سرمربی آتالانتا و مجازت اوست.

ادامه انتقادات در اسپانیا به اعتراف جنجالی گاسپرینی

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا فاش ساخت که روز بازی برگشت برابر والنسیا تمام نشانه های کووید19 را داشته است.

 

 

1406369

 

 

گاسپرینی در مصاحبه‌ با گاتزتا دلو اسپورت گفت که پیش از آن بازی در روز 10 مارس، بیمار بوده و می‌ترسیده ولی با این حال روی نیمکت نشسته و تیمش را هدایت کرده است. آتالانتا آن بازی را 4-3 برد و در مجموع با پیروزی 8-4 راهی مرحله بعدی شد. تست های اخیر نشان داده در خون گاسپرینی آنتی‌بادی‌های ویروس کرونا وجود دارد یعنی او قبلا به این ویروس مبتلا شده است.

این اعتراف خشم والنسیایی ها را به دنبال داشت و بیانیه ای نیز در همین رابطه منتشر کردند:« با توجه به اظهارات سرمربی آتالانتا گاسپرینی که در رسانه‌های ایتالیایی منعکس شده، باشگاه والنسیا تعجب شدید خود را از این بابت اعلام می‌کند که سرمربی تیمی که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارد، چه روز قبل از بازی با ما در مستایا و چه روز خود بازی می‌فهمد به علائمی دچار است که به احتمال قریب به یقین نشان دهنده ابتلا به کرونا است و بدون اینکه اقدامی کند، تعداد افراد زیادی را به خطر می‌اندازد.»

 

 

1406371

 

 

روز گذشته نیز آنا بارسلو، معاون وزارت بهداشت و درمان اسپانیا در ایالت والنسیا به گاسپرینی تاخته و او را به خاطر رویکر سهل‌انگارانه‌اش مورد انتقاد قرار داده است. او به نشریه مارکا گفت:« گاسپرینی غیرمسئولانه رفتار کرد و با اینکه می‌دانست قرار است به یک منطقه با ریسک بالا سفر ‌کند، باز هم تن به این سفر داد. او نباید به اسپانیا می آمد. به‌هرحال این خبر تأیید کرد که چرا بازی باید پشت درهای بسته برگزار می‌شد و این همان کاری بود که انجام شد.

 

همچنین مارکا نوشته که باشگاه والنسیا منتظر است که در مورد اهمال گاسپرینی از یوفا و مقامات بهداشت و درمانی ایتالیا واکنش ببیند و مجازاتی برای مربی 62 ساله آتالانتا در نظر گرفته شود.

 

دیدگاه‌ها