کد خبر : 1687563 | 14 خرداد 1399 ساعت 18:09 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

بازگشت پوگبا هدیه ای بزرگ برای منچستر است

پل پوگبا پس از مصدومیتی طولانی مدتآ آماده است تا از دو هفته دیگر منچستریونایتد را همراهی کند.

بازگشت پوگبا هدیه ای بزرگ برای منچستر است

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس از دو هفته دیگر فعالیت خود را از سر خواهد گرفت و منچستریونایتد امید دارد تا در 9 هفته پایانی بتواند در نهایت سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد. یونایتد فعلا تیم پنجم جدول با اختلاف سه امتیازی نسبت به چلسی است.

بدون شک بازگشت پل پوگبا می تواند خبر بسیار خوبی برای منچستری ها باشد. ستاره فرانسوی در ابتدای فصل مصدوم شد و سپس در بازگشت و پس از بازی با نیوکاسل دچار مصدومیتی جدید شد تا تن به جراحی بدهد. او از ژانویه گذشته به دور از میادین است ولی تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا فرصت خوبی برای ریکاوری او بود و حالا پوگبا می تواند تیمش را در 9 هفته سرنوشت ساز پیش رو همراهی کند.

 

 

1500750

 

 

دیمیتار برباتوف ستاره بلغاری سابق یونایتد در مورد بازگشت پوگبا گفت:« یونایتد یک هدیه بزرگ را در شروع مجدد لیگ دریافت خواهد کرد و آن هم بازگشت پل پوگباست. این خبر بزرگی برای یونایتد محسوب می شود. با این حال پل مدت هاست که به دور از میادین بوده و این می تواند برای او ریسک بزرگی باشد. امیدوارم او به خوبی خودش را آماده کرده باشد و بتواند با 100 درصد آمادگی برای تیم بازی کند.»

 

برباتوف ادامه داد:« در مورد او اما مطمئن نیستم چرا که بازگشت به میادین پس از یک دوره مصدومیت طولانی می تواند مشکل ساز باشد. دوست دارم بدانم سولسشر(سرمربی یونایتد) روی پوگبا در هفته های ابتدایی حساب می کند یا خیر. قطعا اگر از پوگبا بپرسد آماده هستی، او پاسخ می دهد بله، 100 درصد آماده ام.

این اولین بار خواهد بود که پل و برونو فرناندس را در ترکیب یونایتد خواهیم دید و این می تواند جالب توجه باشد. قطعا این دو در تمرین و بازی های درون گروهی توانسته اند به درک اولیه از بازی یکدیگر دست یابند اما شرایط در زمین مسابقه، کاملا متفاوت خواهد بود. این دو می توانند زوج بسیار خوبی را در زمین تشکیل دهند. اطمینان دارم که بازگشت پوگبا می تواند اعتماد  به نفس تیم را هم بالا ببرد.»

 

 

1500562

 

دیدگاه‌ها