کد خبر : 1687566 | 14 خرداد 1399 ساعت 18:40 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای اول کسی با من صحبت نمی کرد

سون: دوره سربازی سخت ولی لذتبخش بود!

سون هیونگ مین پس از سه هفته دوره آموزشی سربازی در کره جنوبی به انگلیس بازگشت و این روزها خود را برای ادامه لیگ برتر آماده می کند.

سون: دوره سربازی سخت ولی لذتبخش بود!

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام ماه گذشته به پادگان تفنگداران دریایی کره جنوبی وارد شد تا دوره آموزشی سربازی سه هفته‌ای را رسما پشت سر بگذارد.

 

 

1494989

 

 

در تصاویر منتشر شده در رسانه‌های کره جنوبی، سون هیونگ مین با لباس سربازی و ماسک سفیدی بر روی صورتش دیده می‌شد که به پادگاه تفنگداران دریایی کره جنوبی در جزیره ججوی این کشور وارد شده تا دوران آموزشی سربازی را آغاز کند.

 ستاره کره‌ای تاتنهام که با استفاده از فرصت قرنطینه اجباری اپیدمی کرونا و تعطیلی لیگ برتر انگلیس راهی کشورش کره جنوبی شده بود تا دوران کوتاه‌شده سربازی اجباری خود را پشت سر بگذارد، دو هفته پیش و بعد از تکمیل سربازی‌اش به انگلیس بازگشت و برای اولین بار در زمین تمرین تاتنهام پا به توپ شد.

 

 

1500752

 

 

تمام مردان کره ای تا سن 28 سالگی باید دوره سربازی را پشت سر بگذارند ولی سون به دلیل حضور در لیگ برتر انگلیس، فرصت این کار را پیدا نکرده بود. او پس از قهرمانی با کره در بازی های آسیایی 2018 توانست از حضور در دوره طولانی سربازی معافیت بگیرد ولی باید دوره سه هفته ای آموزشی را پشت سر می گذاشت.

 

سون در مصاحبه با گاردین و در مورد دوران آموشی سربازی گفت:« دوره سختی بود ولی در دوران تعطیلی فوتبال در انگلیس، توانستم تجربه خوبی به دست بیاورم که لذت بخش نیز بود. نمی توانم به تمام کارهایی که انجام دادم اشاره کنم ولی واقعا لذت بردم. کسانی که با من در دوره آموزشی حضور داشتند، افراد خوبی بودند و هرچند سه هفته سختی بود ولی همه سعی کردیم لذت ببریم. نمی دانم حس بقیه چگونه بود ولی به شخصه برای من دوره ای طولانی بود که توانستم تجربیات خوبی به دست بیاورم.»

 

 

1491862

 

 

سون ادامه داد:« در روزهای ابتدایی که از یکدیگر شناخت نداشتیم، شرایط کمی عجیب بود. 10 نفر در یک اتاق و به فاصله اندک از هم بودیم و همه سعی می کردیم به یکدیگر کمک کنیم و باید بگویم که خاطراتی جالب برایم به یادگار ماند. در روزهای اول و دوم، اطرافیانم با من حرف نمی زدند ولی به تدریج باهم دوست شدیم و به شوخی و خنده پرداختیم.»

 

لیگ برتر از 28 خرداد از سرگرفته خواهد شد و تاتنهام باید در خانه به مصاف یونایتد برود. سون در این رابطه گفت:« از لحاظ بدنی مشکلی ندارم و در این مدت به خوبی تمرین کرده ام تا به بالاترین سطح آمادگی جسمانی برسم و باید بگویم که به این هدف نزدیک هم شده ام. حالا می توانیم باهم تمرین کنیم و در دو هفته گذشته، شدت تمرینات بالاتر هم رفته است. موسی سیسوکو و هری کین از مصدومیت برگشته اند و استیو برخواین هم دیگر مصدوم نیست. همه بی تاب شروع مجدد لیگ هستیم و بازیکنان را با انگیزه تر از همیشه می بینم.»

 

دیدگاه‌ها