کد خبر : 1687580 | 14 خرداد 1399 ساعت 20:03 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

چهره عجیب جرارد پیکه مقابل وزیر اسپانیا! (عکس)

جرارد پیکه در جلسه امروز با وزیر بهداشت سوژه کاربران توئیتر شده است.


به گزاش "ورزش سه"، امروز بازیکنانی چون جرارد پیکه، دنی کارواخال، کوکه، و ایارامندی در یک جلسه ویدیو کنفرانس به همراه وزیر بهداشت اسپانیا شرکت کردند و در مورد ادامه فصل و پروتکل های لازم برای برگزاری مسابقات نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

 

جالب اینجاست بیشتر بازیکنان نگران شرایط سلامتی و احتمال شیوع به ویروس کرونا بودند و در این رابطه نکات لازم را به وزیر بهداشت اسیپانیا اعلام کردند. رقابت های لالیگا از حدود دو هفته دیگر از سر گرفته خواهد شد و تیم ها بعد از سه ماه دوری به میدان می روند.

 

اما کاربران شبکه های اجتماعی به شدت در مورد ظاهر جرارد پیکه توئیت کرده و نکات جالبی را مطرح کرده اند. مدافع اسپانیایی و باتجربه بارسلونا که یکی از خوش تیپ ترین بازیکنان دنیا محسوب می شود، با ظاهری عجیب مقابل یکی از مقامات رسمی ظاهر شد تا توجهات را به خود جلب کند. جرارد پیکه چهره ای خسته و موهایی شلخته داشت و این در حالیست که معمولا بازیکنان سعی می کنند با چهره ای مرتب در چنین جلساتی شرکت کنند. برخی به شوخی عنوان گردند انگار جرارد پیکه همین لحظه از خواب بیدار شده و بدون شستن دست و صورت مستقیما در مقابل وزیر بهداشت اسپانیا حاضر شده است.

 

1500781

دیدگاه‌ها