کد خبر : 1687600 | 14 خرداد 1399 ساعت 22:55 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلودیو مارکیزیو:

نمی خواستم به یوونتوس خیانت کنم

کلودیو مارکیزیو، ستاره ایتالیایی یوونتوس در مورد تصمیم اننقال به زنیت صحبت کرد.

نمی خواستم به یوونتوس خیانت کنم


به گزارش "ورزش سه"، کلودیو مارکیزیو بعد از سپری کردن بیش از یک دهه درخشان در یوونتوس، در سپتامبر سال 2018 از این تیم جدا شده و راهی تیم روسی زنیت شد. در آن مقطع شایعاتی در مورد احتمال انتقال کلودیو مارکیزیو به تیم دیگری از سری آ وجود داشت، اما او مدعی شد علاقه ای به خیانت به بیانکونری نداشته است.

 

1237400

 

کلودیو مارکیزیو گفت: "من نمی توانستم در سری آ بمانم و نمی خواستم به یوونتوس خیانت کنم. این دلیل عدم انتقال من به تیم دیگری اصلی بود. برای من تنها مهم آنچه یوونتوس برایم به ارمغان آورد نبود، بلکه تجاربم در این تیم نیز اهمیت زیادی داشت.

 

البته من همیشه این آرزو را داشتم که ​​شانس خود را در خارج از کشور امتحان کنم. این یک تجربه جدید برای تمام خانواده ام و فرزندانم بود که به مدرسه جدیدی بروند. همسرم در روسیه هیچ دوستی نداشت که بتواند با او در خانه ملاقات کند و نمی توانست به زبان روسی صحبت کند. در تیم زنیت من به زبان انگلیسی و کمی هم اسپانیایی صحبت می کردم، زیرا در ترکیب تعداد زیادی آرژانتینی وجود داشت و اما در زمین شرایط برقراری ارتباط با دیگر بازیکنان راحت تر بود، زیرا ما با اشاره و پا و سر با هم صحبت می کردیم."

دیدگاه‌ها