کد خبر : 1687607 | 14 خرداد 1399 ساعت 22:52 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

فیفا یاران مجید حسینی را نقره داغ کرد؛

ترابزون یک سال محروم از تمام رقابت های اروپایی

باشگاه ترابزون اسپور به مدت یک سال از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد.

ترابزون یک سال محروم از تمام رقابت های اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ترابزون اسپور صدرنشین سوپرلیگ ترکیه که برای قهرمانی در این لیگ تلاش می‌کند، با حکم محرومیتی عجیب از سوی فیفا مواجه شده است. در خبری که رسانه های ترک نوشته‌اند، این باشگاه به مدت یک سال از حضور در تمام رقابت های اروپایی محروم خواهد بود.

 

این محرومیت به دلیل عدم رعایت فیرپلی مالی اعمال شده و البته باشگاه پرطرفدار ترک می‌تواند به آن اعتراض کند. لازم به ذکر است که محرومیت برای بازی های لیگ اروپا هم اعمال می‌شود و تنها برای لیگ قهرمانان نیست.

 

بنابراین در صورتی که آن ها قهرمان لیگ شوند، سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به تیم نایب قهرمان می‌رسد. در شبکه های اجتماعی نیز بحث های زیادی در این باره مطرح شده است؛ طرفداران دیگر تیم ها هشتگی که قبلاً ترابزونی ها زده بودند را مسخره کرده و برای آن ها کری میخوانند. باشگاه ترابزون پس از رسیدن به صدر هشتگی زده بود که «قهرمان به لیگ قهرمانان برمی‌گردد».

لازم به ذکر است که ترابزون اسپور مجید حسینی را در اختیار دارد و بند تمدید یک ساله او را هم فعال کرده و امیدوار بود که از این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا استفاده کند.

 

نکته جالب این که باشگاه فنرباغچه نیز مدتی قبل با چنین حکمی مواجه شده بود و این نشان می‌دهد که تیم های ترکیه ای وضعیت مالی چندان مناسبی ندارند. حکم صادر شده برای ترابزون اسپور به تخلف این تیم در سال ۲۰۱۶ مربوط است.

 

دیدگاه‌ها