کد خبر : 1687613 | 14 خرداد 1399 ساعت 23:41 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

پست مشترک بازیکنان بعد از خداحافظی سرمربی (عکس)

در اتفاقی جالب و در پی خداحافظی سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان همه بازیکنان این تیم پست مشترکی را برای او در صفحه شخصی اشان منتشر کردند.

به گزارش "ورزش سه"، در پست بازیکنان تیم ملی جوانان برای سرمربی این چنین آمده است: هر جا هستی موفق باشی بهترین، ممنون که خودباوری را به ما هدیه دادی، ممنون که صعود مقتدرانه را به ما هدیه دادی، ممنون بابت همه سختی هایی که برای ما تحمل کردی، در کنار شما جام جهانی را فتح می کردیم، آرزوی موفقیت بهترین ...

 

سیروس پورموسوی – سرمربی تیم ملی جوانان در گفتگو با خبرنگارمان در شهر اهواز جدایی اش را از تیم ملی جوانان تایید کرد. البته او اسفند ماه از سمت خود در تیم ملی جوانان استعفاء کرده بود. تیم او با موفقیت در بازی های مقدماتی به جام ملت ها و انتخابی جام جهانی راه پیدا کرده است. این بازی ها مهر ماه پیش رو با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود و چهار تیمی که به مرحله نیمه نهایی  صعود کنند راهی جام جهانی خواهند شد.

 

1500815

 

جام جهانی جوانان در سال 2021 با حضور 24 تیم برگزیده از قاره های مختلف در اندونزی برگزار می شود و سهمیه آسیا در این بازی ها جدا از میزبان 4 تیم خواهد بود. تیم ملی جوانان بعد از 16 سال به جام جهانی 2017 راه پیدا کرده بود اما در جام جهانی 2019 حاضر نبود به این خاطر که در بازی های مقدماتی جام ملت ها حذف شده بود.

دیدگاه‌ها