کد خبر : 1687621 | 15 خرداد 1399 ساعت 00:55 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

زمان پنهان‌کاری گذشته است؛

قنبرزاده: فدراسیون ۴ بار به فیفا جواب نداد

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ از مسؤولان فدراسیون فوتبال درخواست کرد مکاتبه شفافی با فیفا داشته باشند و پنهان‌کاری نکنند.

قنبرزاده: فدراسیون ۴ بار به فیفا جواب نداد

به گزارش "ورزش سه"، منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با برنامه همیشه با ورزش رادیو اظهار کرد: فیفا چهار بار مکاتبه کرده و نتیجه‌ی کار را از فدراسیون فوتبال خواسته، اما هیچ جوابی به نامه‌های آنها داده نشده است. فکر می‌کنم خیلی طبیعی است که فیفا به این مسائل واکنش نشان دهد و اگر چنین کاری انجام نمی‌داد، غیر طبیعی بود.

 

او با بیان اینکه یک تشکیلات بین‌المللی چهار بار با فدراسیون فوتبال ایران مکاتبه کرده ولی هیچ جوابی نگرفته است، ابراز کرد: فیفا مذاکره حضوری با مسؤولان فدراسیون در تهران انجام داده، اما همه‌ی این جلسات و نامه‌ها بدون نتیجه مانده است.

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ ادامه داد: مردم و به ویژه جامعه ورزش همه چیز را تعقیب می‌کنند و از همه چیز اطلاع دارند؛ دیگر زمان پنهان‌کاری گذشته است؛ با ساز و کارهای رسانه‌ای که وجود دارد و در هر لحظه اراده کنید، می‌توانید خبری را انتشار دهید. ما باید در جامعه اطمینان‌سازی کنیم، نه اینکه مطالبی را از شبکه‌ها و رسانه‌های بیگانه متوجه شویم چون این مسائل خیلی بد است.

 

قنبرزاده تصریح کرد: هر فردی در هر مسؤولیتی، وظیفه‌ی پاسخگویی به مردم را دارد؛ حتی اگر تقاضایی باشد که فکر کنیم این مطالبه صحیح نباشد. دوستان در فدراسیون فوتبال همیشه به بنده لطف دارند و من بخاطر همین رفاقت، بعضا معذب هستم که صحبت کنم، اما برادرانه به این عزیزان می‌گویم که مردم حق دارند که همه مسائل را بدانند.

او با تاکید بر اینکه فیفا به درستی عمل کرده است، گفت: چرا ما به گونه‌ای عمل کردیم که هر روز فیفا یا ای‌اف‌سی باید ورود کنند؟ چرا انقدر فوت وقت می‌کنیم و یک سال زمان را از دست دادیم، اما می‌خواهیم در دو، سه روز اصلاحات را انجام دهیم. فیفا که با ما شوخی ندارد.

 

مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران یادآور شد: فیفا دستورالعمل‌هایی را برای ۲۱۱ کشور جهان تعریف کرده ولی اینکه ما مقاومت کنیم و چندین و چند بار نامه‌ای بنویسیم که از برگشت خوردن آن مطلع هستیم، چه فایده‌ای دارد؟ هدف ما از انجام این کار چیست؟

دیدگاه‌ها