کد خبر : 1687624 | 15 خرداد 1399 ساعت 08:11 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازی‌ها ۳ هفته قبل از لیگ قهرمانان تمام می‌شود؛

اعلام برنامه کامل لیگ ستارگان قطر

فدراسیون فوتبال قطر زمان‌بندی دقیق رقابت‌های لیگ ستارگان را مشخص کرد.

اعلام برنامه کامل لیگ ستارگان قطر

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر داد که رقابت‌های فصل جاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان از بیست و چهارم شهریورماه تا هشتم مهرماه دنبال می‌شود، مسؤولان لیگ ستارگان قطر نیز سریعا برنامه زمان‌بندی خود را مشخص کردند که در زمان‌بندی خاص و خوبی تعریف شده است.

 

طبق اعلام مسؤولان لیگ ستارگان قطر، نخستین مرحله تست‌گیری از تیم‌ها در روزهای نوزدهم و بیستم خردادماه برگزار می‌شود و پس از اعلام جواب آزمایش‌ها، تیم‌ها از روز بیست و یکم خردادماه وارد محل اقامت خود می‌شوند.

 

با توجه به اینکه ۵ هفته از فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ ستارگان قطر باقی مانده، مسابقات از روز سوم مردادماه آغاز خواهد شد و آخرین بازی این لیگ در فصل جاری نیز در روز یکم شهریورماه برگزار می‌شود.

 

 

1500828

 

 

برنامه‌ی کامل اعلام شده از سوی سازمان لیگ ستارگان قطر در زمان تست‌گیری از تیم‌ها، شروع تمرینات و همچنین مسابقات در زیر آمده که تمام بازی‌ها در روزهای جمعه و شنبه برگزار می‌شوند:

 

* ۱۹ و ۲۰ خرداد : مرحله اول تست کووید۱۹
* ۲۱ خرداد: ورود تیم‌ها به محل اقامت خود(هتل‌های اختصاصی)
* ۲۱ خرداد تا ۴ تیر: شروع تمرینات تیم‌ها با اقدامات پیشگیرانه
* ۴ و ۵ تیر: مرحله دوم تست کووید۱۹
* ۵ تیر تا ۲ مرداد: تمرینات گروهی تیم‌ها طبق پروتکل‌های بهداشتی
* ۳ و ۴ مرداد: هفته هجدهم
* ۱۰ و ۱۱ مرداد: هفته نوزدهم
* ۱۷ و ۱۸ مرداد: هفته بیستم
* ۲۴ و ۲۵ مرداد: هفته بیست و یکم
* ۳۱ مرداد و یکم شهریور: هفته بیست و دوم

 

گفتنی است، تا پایان هفته هفدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الدحیل با ۴۲ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های الریان با ۳۸ امتیاز، السد با ۳۲ امتیاز، الغرافه با ۲۸ امتیاز، العربی با ۲۴ امتیاز و السیلیه با ۲۳ امتیاز در رده‌های دوم تا ششم جدول قرار دارند؛ ضمن اینکه تیم الشحانیه با ۱۰ امتیاز و ۴ امتیاز کمتر از تیم‌های الخور و ام صلال، در قعر جدول دیده می‌شود.

دیدگاه‌ها