کد خبر : 1687643 | 15 خرداد 1399 ساعت 10:11 | 102.5K بازدید | 10 دیدگاه

ادعای وبسایت انگلیسی

آرشاوین، مامور انتقال آزمون به آرسنال! (عکس)

یک وبسایت انگلیسی ادعا کرده که آندره آرشاوین مأمور مذاکره با سردار آزمون برای انتقال وی به آرسنال است.

آرشاوین، مامور انتقال آزمون به آرسنال! (عکس)

به گزارش ورزش سه، در ماه های اخیر جدایی سردار آزمون از تیم زنیت سن پترزبورگ یکی از شایعات نقل و انتقالاتی مهم در حوزه فوتبال اروپا بوده است. ابتدا از ناپولی به عنوان تنها مشتری وی نام برده می‌شد اما کم کم پای تیم هایی چون آرسنال، وستهم و حتی آث میلان نیز به این ماجرا باز شد و حالا یک وبسایت انگلیسی ادعا کرده که مایکل آرتتا به دنبال جذب این بازیکن است.

 

وبسایت Sport Witness با اشاره به منابعی در باشگاه ناپولی ادعا کرده: آندره آرشاوین و مایکل آرتتا در تیم آرسنال حضور داشتند و یکدیگر را به خوبی می‌شناسند. اگرچه این دو مسیر متفاوتی را بعد از فوتبال خود انتخاب کردند اما به نظر می‌رسد حالا بایکدیگر ارتباط مستمری دارند، خصوصا وقتی پای سردار آزمون به میان باشد؛ این ادعای منابع ناپولی است.

 

 

1500847

 

آندره آرشاوین که سال ها در تیم تحت هدایت آرسن ونگر بازی کرد و ستاره خط هافبک آن تیم بود، حالا به فردی کلیدی در نقل و انتقالات فوتبال روسیه و تیم زنیت سن پترزبورگ تبدیل شده و آرتتا امیدوار است که او بتواند آزمون را به «امارات استادیوم» ببرد.

 

وبسایت انگلیسی ادعا می‌کند که سردار آزمون در ماه آوریل به باشگاه آرسنال پیشنهاد شده و بعد از آن آرتتا با آرشاوین تماس برقرار کرده و خواسته تا این انتقال را بررسی کند چرا که توپچی های لندنی به دنبال تقویت خط حمله تیم خود هستند.

 

این در حالی است که علاوه بر آرسنال یک باشگاه دیگر لندنی یعنی وستهم نیز به دنبال جذب آزمون است. نکته مهم این‌که ناپولی تصور می‌کند با ۲۵ میلیون یورو می‌تواند سردار را جذب کند اما شاید با ورود آرسنال این معادله نیز تغییر یابد.

دیدگاه‌ها