کد خبر : 1687649 | 15 خرداد 1399 ساعت 11:00 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک صرب جانشین ایوان یوانوویچ می شود

رازوویچ گزینه نزدیک به نیمکت تیم ملی امارات

سرمربی صربستانی تیم الظفره امارات گزینه اصلی جانشینی ایوان یووانوویچ هموطنش بعد از جدایی از این تیم است.

رازوویچ گزینه نزدیک به نیمکت تیم ملی امارات

به گزارش" ورزش سه" به نقل از البیان امارات، ووک رازوویچ سرمربی صرب تیم فوتبال الظفره امارات گزینه نزدیک به نیمکت تیم ملی این کشور است. او باید جانشین ایوان یوانوویچ هموطنش شود که با قراردادی شش ماهه هدایت تیم ملی امارات را به عهده گرفته بود اما بعد از طولانی شدن تعطیلی مسابقات به خاطر شیوع ویروس کرونا فدراسیون فوتبال امارات به قراردادش با این مربی پایان داد. قرار است فدراسیون امارات با رازوویچ برای گرفتن این مسئولیت مهم در مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا مذاکرات رسمی را آغاز کند.


سرمربی صرب الظفره یکی از مربیان برجسته فوتبال امارات به حساب می آید چرا که او دوباره پیاپی تیمش را به مسابقات جام حذفی امارات رسانده و از فوتبال امارات و سطح بازیکنان در باشگاه ها آگاهی کامل دارد. این موضوع می تواند باعث شود تا با این سرمربی برای هدایت تیم ملی امارات قرارداد بسته شود.


یوسف حسین نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته تیم های ملی امارات ، پیشتر اعلام کرده بود که این کمیته دو سناریو را برای هدایت تیم ملی این کشور در نظر دارد؛ استفاده از مربی که در امارات کار می کند برای صعود از این مرحله از رقابت های مقدماتی و سپس استفاده از یک مربی سرشناس بین المللی برای سال آینده.

دیدگاه‌ها