کد خبر : 1687653 | 15 خرداد 1399 ساعت 11:25 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان عمر سازمان تیم های ملی در فدراسیون

به نظر می رسد عمر سازمان تیم های ملی در کمپ تیم های ملی به پایان رسیده است و از این پس کمیته تیم های ملی امور مربوط به تیم های ملی را انجام خواهد داد.

پایان عمر سازمان تیم های ملی در فدراسیون 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از کمیته های چهار گانه مهدی تاج در فدراسیون فوتبال سازمان تیم های ملی بود که شخصا ریاست این کمیته را برعهده گرفته بود اما همه اختیاراتش را در این سازمان به محمد رضا ساکت محول کرده بود. خصوصا بعد از اینکه محمد رضا ساکت به دلیل دو شغله بودن از سمت دبیر کلی استعفاء کرد. 

 

با رفتن مهدی تاج و آمدن نبی فعالیت های این سازمان کمتر شده است و از قرار معلوم کمیته تیم های ملی دوباره رنگ گرفته است و قرار است این کمیته کارهای مربوطه را انجام دهد و به تازگی هم مهدی خراطی به عنوان رییس دپارتمان کمیته تیم های ملی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی بزرگسالان صحبت کرد. مصاحبه ای که در سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر شد و نشان داد نبی – دبیر کل فدراسیون فوتبال بر این باور است بهتر است کمیته تیم های ملی امور مربوط به تیم های ملی را انجام دهد. 

 

کمیته تیم های ملی یکی از کمیته های مهم و تاثیر گذار فدراسیون فوتبال است اما در سال های اخیر فعالیت های این کمیته کمرنگ شده بود تا جایی که حس می کردیم سازمان تیم های ملی جای کمیته تیم های ملی را گرفته است. همان طور که اشاره شد با توجه به تغییرات مدیریتی در فدراسیون فوتبال این نگاه تغییر کرده است و در اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال که برای فیفا ارسال شده از کمیته تیم های ملی به عنوان مجری برنامه های تیم ملی یاد شده است.

دیدگاه‌ها