کد خبر : 1687662 | 15 خرداد 1399 ساعت 11:54 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنج ضلعی دفاعی پرسپولیس بهم می‌خورد!

با جدایی علیرضا بیرانوند، پنج ضلعی سرخ ها در این منطقه دفاعی زمین خودی با تغییر مواجه خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را دنبال می‌کند که احتمالا علیرضا بیرانوند به زودی از این تیم جدا خواهد شد و بوژیدار رادوشوویچ جای او را خواهد گرفت. اگرچه رادو عملکرد خوبی در این سال‌ها از خود نشان داده اما جدایی بیرانوند به عنوان گلر شماره یک به هر حال اتفاق مهمی در ترکیب سرخ ها خواهد بود.

 

بیرانوند در این چند سال اغلب شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را در مقابل خود داشت. در سمت چپ محسن ربیع خواه، محمد نادری و محمد انصاری حضور داشتند و در سمت راست نیز رامین رضاییان، حسین ماهینی، صادق محرمی و حالا مهدی شیری نقش آفرینی کرده و می‌کنند. در دو سال اخیر پنج ضلعی بیرانوند، شجاع، سیدجلال، نادری و شیری به هماهنگی خوبی باهم رسیده بودند و در طول ۵۱ بازی لیگ برتری تنها ۲۴ گل دریافتی داشتند. (بدیهی است که این ترکیب در برخی از بازی ها تغییر می‌کرد)

 

 

1500869

 

 

همچنین علیرضا بیرانوند به همراه سیدجلال حسینی و محمد انصاری قدیمی ترین عضو گروه دفاعی پرسپولیس هم محسوب می‌شود. او از لیگ شانزدهم به طور مداوم در ترکیب پرسپولیس بوده و برخلاف انصاری حتی مصدومیت سفت و سختی هم نداشته که چند بازی متوالی را از دست بدهد.

 

علاوه بر گلر ملی‌پوش قرمزها که باعث شد پرسپولیسی ها چند فصل عملکرد مطمئنی در خط دروازه داشته باشند، احتمال جدایی محمد نادری و محمد انصاری هم وجود دارد چرا که قرارداد آن ها در تابستان به پایان خواهد رسید. همچنین شجاع خلیل زاده هم با پیشنهادات مختلف خارجی مواجه شده و اگر مشکلات مالی اش حل نشوند، ممکن است تصمیم دیگری در این رابطه بگیرد.

 

در این سال ها مهم ترین عامل موفقیت پرسپولیس، ثبات در ترکیب بازیکنان و کادرفنی این تیم بوده اما حالا در مهم ترین بخش زمین، احتمال دارد سرخ ها چند ستاره خود را از دست بدهند؛ موضوعی که یحیی گل‌محمدی باید امیدوار باشد با تدبیر مدیران این باشگاه حل شود.

دیدگاه‌ها