کد خبر : 1687666 | 15 خرداد 1399 ساعت 12:12 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

این حکم را قبول نداریم، با یوفا توافق کرده بودیم؛

ترابزون اسپور با مجید حسینی در دادگاه های CAS

باشگاه ترابزون اسپور ادعا می‌کند که یوفا برخلاف توافق ها عمل کرده و حکم محرومیت از مسابقات اروپایی، ناعادلانه است.

ترابزون اسپور با مجید حسینی در دادگاه های CAS

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته یوفا اعلام کرد که باشگاه ترابزون اسپور به دلیل نقص قوانین فیرپلی مالی این نهاد یک سال از حضور در تورنمنت های قاره ای محروم خواهد بود. این در حالی است که ترابزونی ها باتوجه به صدرنشینی در سوپرلیگ ترکیه، شانس اول کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می‌شدند اما حالا از حضور در لیگ اروپا نیز منع شده اند.

 

اما باشگاه آبی و بنفش پوش ترکیه این حکم را قبول نمی‌کند و با صدور بیانیه ای اعلام کرده است: «با احترام به یوفا، این حکم مورد پذیرش ما نیست. ما اسناد را در اختیار یوفا قرار داده بودیم و همه چیز روند قانونی را طی می‌کرد اما این نهاد برخلاف توافق عمل کرده و حکم داده است. ما تا 10 روز آینده به دادگاه عالی ورزش CAS شکایت می‌کنیم تا این حکم مورد تجدید نظر قرار بگیرد».

 

احمد آقااوغلو که با هجمه از سوی طرفداران مواجه شده بود نیز به آن ها این چنین قول داده است: «اجازه نمی‌دهیم کسی شما را اذیت کند و مورد ظلم قرار بگیرید. ما به دادگاه CAS می‌رویم و این مشکلی نیست که قابل حل نباشد».

 

تیم ترابزون اسپور که مجید حسینی را در اختیار دارد، در صورتی که CAS نیز حکم محرومیتش را تائید کند، با خسران مالی بزرگی مواجه خواهد شد چرا که آن ها روی پاداش های یوفا، حق پخش مسابقات اروپایی و... در دوره ای کرونا به باشگاه ها ضرر مالی رسانده، حساب ویژه ای باز کرده بودند.

دیدگاه‌ها