کد خبر : 1687669 | 15 خرداد 1399 ساعت 12:28 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

ایران- عربستان؛ دوئل سرنوشت‌ساز در لیگ قهرمانان

در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 نمایندگان عربستانی عملکرد بسیار بهتری را نسبت به تیم های ایرانی ارائه کردند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان آسیا بعد از دو هفته برگزاری متوقف شد و حالا با تصمیم AFC ادامه مرحله گروهی در زمین بی طرف و به صورت متمرکز برگزار می‌شود. این در حالی است که تیم های ایرانی در دو هفته اول هیچ میزبانی ای نداشتند و حالا بدون بازی در ورزشگاه خانگی باید برای صعود تلاش کنند؛ آن هم در شرایطی که عملکردشان در مرحله گروهی بسیار ضعیف بود.

 

 

1500877

 

 

از 4 تیم ایرانی، هیچ کدام در منطقه سبز صعود قرار ندارند و در مجموع 6 امتیاز از 24 امتیاز ممکن گرفته اند. اما آن طرف هر 4 نماینده عربستان سعودی در رتبه اول یا دوم هستند و با کسب 20 امتیاز از 24 تا، در وضعیت ویژه برای صعود به مرحله حذفی قرار دارند. در دو هفته ابتدایی تیم الهلال و الاهلی توانستند شهرخودرو و استقلال را شکست دهند و حالا پرسپولیس و سپاهان باید با غلبه بر دو تیم زردپوش التعاون و النصر شانس خود را زنده نگه دارند.

 

در صورتی که تیم های ایرانی بازی رودررو با عربستانی ها را به نفع خود خاتمه دهند، شانس خوبی برای صعود پیدا می‌کنند اما در غیر امکان دارد حتی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان 2020 هیچ نماینده ای نداشته باشد. در بین تیم های قطری نیز السد و الدحیل عملکرد خوبی داشته اند اما در مجموع امتیازات نمایندگان هر کشور، فعلا عربستان صدرنشین است.

دیدگاه‌ها