کد خبر : 1687694 | 15 خرداد 1399 ساعت 18:45 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

مخالفت علنی آنتوان گریزمان با پیوستن به PSG

ستاره فرانسوی بارسلونا هیچ تمایلی برای جدایی از بارسا و ورود به پروسه بازگشت نیمار ندارد.

مخالفت علنی آنتوان گریزمان با پیوستن به PSG

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از اسپورت، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا تابستان گذشته با انتقالی 126 میلیون یورویی از اتلتیکو به جمع آبی اناری ها پیوست. او که قرار بود تابستان 2018 راهی بارسا شود، با یک سال تاخیر این کار را انجام داد. انتقالی که هنوز هم مخالفان خاص خود را دارد.

 

 

1500915

 

 

گریزمان هرچند هنوز نتوانسته درخشش دوران اتلتیکو را تکرار کند ولی برخی معتقدند این در سال اول حضورش یک اتفاق طبیعی است و باید به او یک فصل دیگر نیز فرصت داد.

در هفته های اخیر اخبار و شایعاتی در مورد اینکه بارسا تمایل دارد برای بازگرداندن نیمار، چند بازیکن خود از جمله گریزمان را به پی اس جی پیشنها بدهد، شنیده شده است. شایعاتی که واکنش گریزمان را به دنبال داشتند.

در یک هفته اخیر دو بار شاهد بوده ایم که فرزند گریزمان در لایوهای اینستاگرامی او پیراهن مارسی را به تن دارد. مارسی رقیب بزرگ پی اس جی در لیگ فرانسه است و گریزمان نیز چندین بار نیز از علاقه اش به این باشگاه صحبت کرده بود.

بسیاری معتقدند گریزمان از طریق این لایوها خواسته پیام روشنی برای سران بارسا بفرستد؛ اینکه او هوادار مارسی است و هیچ تمایلی برای پیوستن به پی اس جی ندارد.

 

 

1500920

دیدگاه‌ها