کد خبر : 1687713 | 15 خرداد 1399 ساعت 16:50 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

اضطراب در بارسا؛ ضرب الاجل برای فروش 3 بازیکن

بارسلونا امیدوار است بتواند تا پایان ژوئن حداقل 70 میلیون یورو از فروش بازیکنانش به دست بیاورد.

اضطراب در بارسا؛ ضرب الاجل برای فروش 3 بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، پس از بحران کرونا و مختل شدن شرایط اقتصادی بارسلونا، سران باشگاه امید زیادی به فروش برخی بازیکنان خود بسته اند. برای ایجاد یک توازن مالی در بودجه باشگاه و انجام خریدهای جدید، بارسا خوشبین است که بتواند تا 30 ژوئن(26 روز دیگر) بتواند حداقل 70 میلیون یورو از ناحیه فروش بازیکنان خود به دست بیاورد اما تاکنون خبری از هیچ نقل و انتقالی نیست. در واقع بحران اقتصادی شامل حال تمام باشگاه ها شده و آنها با حداکثر احتیاط به بازار نقل و انتقالات نگاه می کنند. برخی تیم ها مثل رئال و بایرن حتی منصرف شدن از خرید بازیکن را نیز در دستور کار قرار داده اند.

 

 

1500886

 

 

بارسا امید داشت بایرن مونیخ بند خرید 120 میلیون یورویی فیلیپه کوتینیو را فعال کند. اتفاقی که رخ نداد و ستاره برزیلی باید به بارسا برگردد ولی مستقیما در فهرست فروش قرار خواهد گرفت.

 

نلسون سمدو، ژان کلر تودیبو و آرتورو ویدال اما سه بازیکنی هستند که بارسا به فروش شان تا انتهای ماه فکر می کند. سمدو در این بین بیشترین خواهان را دارد. او که سال 2017 از بنفیکا راهی بارسا شد، در تمدید قرارداد با بارسا به بن بست خورده و حالا اینتر و یوونتوس را به شدت علاقه مند به خودی می بیند.

 

 

1500025

 

 

تودیبو نیز قرضی با بند خرید دائمی 25 میلیون یورویی راهی شاکه شده بود اما باشگاه آلمانی این بند را فعال نکرد. از اورتون به عنوان مقصد بعدی او نام برده می شود.

آرتورو ویدال ستاره 33 ساله شیلیایی بارسا نیز که دو سال پیش برای جذب او از بایرن 25 میلیون یورو هزینه شد، در مسیر خروج از بارسا قرار دارد. بارسا خوشبین به فروش اوست و از این قضیه اطمینان دارد با این حال زمان به سرعت در حال سپری شدن است؛ بدون اینکه باشگاهی به طور جدی برای خرید این بازیکنان قدم پیش گذاشته باشد. 

 

دیدگاه‌ها