کد خبر : 1687715 | 15 خرداد 1399 ساعت 17:09 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

گرت خوشحال است و جایی نمی رود

خبر تلخ ایجنت بیل برای تیم های لیگ برتری

مدیربرنامه های گرت بیل بار دیگر تایید کرد که این بازیکن هیچ تمایلی برای جدایی از رئال ندارد.

خبر تلخ ایجنت بیل برای تیم های لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل سال 2013 بود که از تاتنهام به رئال مادرید پیوست. باشگاه مادریدی 101 میلیون یورو برای این انتقال هزینه کرد و ستاره ولزی توانسته در 249 بازی 105 گل به ثمر برساند.

 

 

1499222

 

 

در دو سال گذشته اما شرایط برای بیل در رئال چندان مساعد نبوده است و او به دلیل افت شدید گلزنی، به نیمکت ذخیره ها تبعید شده است. فصل جاری بیل تنها موفق به زدن سه گل شده و مشغولیت های زیادش در ورزش گلف نیز مزید بر علت شده تا رسانه های اسپانیایی او را به باد انتقاد بگیرند.

بیل تابستان گذشته تا آستانه پیوستن به یک باشگاه چینی هم پیش رفت ولی در نهایت ماندنی شد. او اخیرا گفته است که دوست دارد به فوتبالش در ایالات متحده پایان دهد.

 

 

1476772

 

 

جاناتان بارنت مدیر برنامه های بیل در مصاحبه با رادیو بی بی سی و در مورد شایعات جدایی بیل از رئال گفت:« نمی دانم ارزش واقعی  بیل در بازار امروز چقدر است. او در رئال دستمزد بالایی دریافت می کند و هر جایی برود نیز این قضیه برای او اهمیت بالایی خواهد داشت. واقعیت این است که نمی توانم روی بیل ارزش گذاری کنم. در نهایت باشگاه ها هستند که در مورد رقم نهایی انتقال باید به توافق برسند. همانطور که همیشه گفته ام، گرت در رئال خوشحال است. او یک سبک زندگی فوق العاده دارد و در مادرید بی اندازه راحت است. نمی دانم چرا باید این شرایط را رها کرده و از رئال برود؟»

 

بارنت ادامه داد:« این همان زندگی ای است که او می خواهد. از لحاظ مالی او تا آخر عمرش تامین است. فرزندان و نوه هایش نیز تامین خواهند بود. در فوتبال او فاتح همه چیز شده به غیر از جام جهانی. بازگشت به لیگ برتر؟ این می تواند یک گزینه خوب تلقی شود ولی فکر نمی کنم گرت در حال حاضر چنین برنامه ای داشته باشد. او در رئال خوشحال است.»

 

 

1492303

دیدگاه‌ها