کد خبر : 1687727 | 15 خرداد 1399 ساعت 18:22 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

ماسیمو موراتی:

هم تیمی شدن با مسی، لائوتارو را وسوسه کرده

مالک سابق اینتر از دلایل تمایل به جدایی لائوتارو از جمع نراتزوری و انتقالش به بارسا صحبت کرد.

هم تیمی شدن با مسی، لائوتارو را وسوسه کرده

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی پس از دو سال بازی برای اینتر قصد ترک این باشگاه و پیوستن به بارسا را دارد.

قرارداد لائوتارو با اینتر تا 2023 اعتبار دارد و در آن بند فسخ 111 میلیون یورویی هم گنجانده شده است. بندی که فعال کردنش در شرایط اقتصادی پساکرونا برای بارسلونا غیرممکن است و به همین دلیل باشگاه کاتالان در اندیشه معاوضه بازیکن با اینتر است.

 

 

1500646

 

 

در بارسلونا بر این اعتقادند که هدف لائوتارو هم تیمی شدن با لیونل مسی است ولی برخی منتقدان بر این باورند که دستمزد بالاتر در بارسا، لائوتارو را وسوسه کرده است.

 

ماسیمو موراتی مالک سابق اینتر در مورد لائوتارو به رادیو کاتالونیا گفت:« اینتر هدفی جز حفظ لائوتارو ندارد. او بازیکنی با توانایی های بالاست اما همه چیز به خواسته خود او بستگی دارد. لائوتارو در اینتر بسیار راحت است ولی در پایان باید دید پیشنهاد بارسا تا چه اندازه وسوسه کننده است و تمایل خود بازیکن چه خواهد بود. در نهایت هم تیمی شدن با لیونل مسی به هر بازیکنی از جمله لائوتارو انگیزه و جاه طلبی بالایی می دهد.»

 

موراتی ادامه داد:« همه می دانند مسی چه بازیکنی است. زمانی رویای جذب او را داشتم ولی مسی به بارسا بی نهایت وابسته است. نتوانستم در دورانی که مالک اینتر بودم، مسی را جذب کنم ولی حالا نمی دانم شرایط چگونه خواهد شد. برای من که انتقال مسی غیرممکن بود.»

 

 

 

1500225

دیدگاه‌ها