کد خبر : 1687748 | 15 خرداد 1399 ساعت 20:10 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل پُر گل استقلالی‌ها در بازی داخلی

شاگردان فرهاد مجیدی در قالب دو گروه در دیدار درون تیمی به مصاف هم رفتند و به تساوی ۳ بر ۳ رسیدند.

تقابل پُر گل استقلالی‌ها در بازی داخلی

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های پایتخت به دلیل ممنوعیت انجام مسابقات تدارکاتی، عصر امروز با تصمیم فرهاد مجیدی در یک بازی دورن تیمی که از ساعت ۱۸:۰۸ آغاز شد، به مصاف هم رفتند که بازیکنان در دو گروه با پیراهن‌های سرمه‌ای و طوسی رنگ مقابل هم قرار گرفتند.

 

حسین پورحمیدی، روزبه چشمی، عظیم گوک، محمد دانشگر، رضا آذری، علی کریمی، علی دشتی، مرتضی تبریزی، مهدی قایدی، هرویه میلیچ و وریا غفوری بازیکنان تیم سرمه‌ای و سید حسین حسینی، سینا خادم‌پور، سیاوش یزدانی، شاهین طاهرخانی، مسعود ریگی، فرشید باقری، امیرحسین کارگر، میلاد زکی‌پور، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و محمد بلبلی نیز بازیکنان تیم طوسی را تشکیل می‌دادند.

 

در دقیقه ۲۰ این مسابقه یک ضربه پنالتی به سود تیم طوسی به دلیل  خطایی که پورحمیدی بر روی کارگر انجام داد، اعلام شد که فرشید باقری این فرصت را هدر داد و پورحمیدی اشتباه خود را با گرفتن پنالتی جبران کرد.

 

در دقیقه ۲۷ دو فرصت خوب برای تیم سرمه‌ای رنگ به دست آمد که موقعیت اول را علی دشتی از دست داد و در دومین فرصت و بعد از یک کار گروهی، قائدی نتوانست دروازه تیم طوسی را باز کند تا در ادامه بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول تمام شود.

 

این بازی که در دو نیمه‌ی ۳۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شد، در نیمه دوم کاملا متفاوت از وقت اول بود و هر دو تیم توانستند نمایش هجومی ارائه کنند.

 

1500960

 

در دقیقه ۴۰ شوت مرتضی تبریزی اولین گل را برای تیم سرمه‌ای در این بازی درون تیمی به ارمغان آورد و لحظاتی بعد هم روی حمله تیم سرمه‌ای یک خطای پنالتی روی قایدی رخ داد که مرتضی تبریزی این ضربه پنالتی را هم به گل تبدیل کرد تا بازی ۲ بر صفر شود.

 

در دقیقه ۵۰ ارسلان مطهری از مقابل دروازه تیم سرمه‌ای موفق شد گل نخست را برای تیمش بزند تا اختلاف به حداقل برسد، اما چهار دقیقه پس از آن، مهدی قائدی روی پاس مرتضی تبریزی موفق شد گل سوم را برای تیمش به ثمر برساند.

 

ارسلان مطهری خیلی سریع دوباره اختلاف را به حداقل رساند و شوت او موجب شد تا تیم طوسی به گل دوم خود دست پیدا کند.

 

در لحظات پایانی هم یک ضربه ایستگاهی اعلام شده به سود تیم طوسی را آرش رضاوند به گل تبدیل کرد تا حساب کار ۳ بر ۳ شود و این مسابقه‌ی درون تیمی با این نتیجه پُر گل خاتمه یابد.

دیدگاه‌ها