کد خبر : 1687754 | 15 خرداد 1399 ساعت 21:12 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

پل ریپکه:

یورگن کلوپ، جورج کلونی فوتبال است

پل ریپکه، عکاس معروف، صحبت‌های جالبی را در رابطه با یورگن کلوپ مطرح کرد.

یورگن کلوپ، جورج کلونی فوتبال است

به گزارش "ورزش سه"، پل ریپکه کسی است که در حرفه عکاسی فعالیت می کند. او اخیراً در حوزه فرمول یک فعالیت گسترده تری داشته و عکس های جالبی را از دو ستاره این رشته یعنی نیکو روزبرگ و لوئیس همیلتون به ثبت رسانده است. او همچنین به خاطر عکس های جذابی که از قهرمانی آلمان در جام جهانی ۲۰۱۴ گرفت، به شهرت فراوانی دست یافت.

 

ریپکه تا به حال از افراد مهم و مشهور زیادی در دنیای ورزش و البته فوتبال عکس گرفته است که سرمربی آلمانی لیورپول یعنی یورگن کلوپ یکی از آنها بوده است. این عکاس معروف حالا صحبت های جالبی را درباره کلوپ مطرح کرده و به تمجید از سرمربی لیورپول پرداخته است.

 

پل ریپکه، عکاس سرشناس، در مورد یورگن کلوپ گفت:" او در لیگی بالاتر از چمپیونزلیگ بازی می کند- در "چمپیونزلیگ دنیا" یا چنین چیزی. کلوپ، جورج کلونی فوتبال است. او در همان سطحی است که کلونی در بازیگری قرار دارد. من به خصوص از مهارت‌های اجتماعی و تحت تاثیر فراوانی قرار گرفتم.

 

 

1500972

 

 

در ابتدا فکر می‌کردم که او دیوانه است. تنها دو روز بعد از اینکه با هم بودیم شوخی های زیادی با من انجام داد. او حتی لباسی که من پوشیده بودم را هم به خاطر می آورد. من وقتی در لیورپول بودم نمی خواستم که تنها عکسهای خسته کننده از تمرینات بگیرم بلکه دوست داشتم که در خیابان‌های این شهر هم از کلوپ عکس بگیرم اما او این موضوع را دوست نداشت. بنابراین سعی کردم که او را گول بزنم؛ کاری که در مورد بسیاری دیگر از افراد نیز انجام داده بودم.

 

به همین خاطر سعی کردم که او را به یک خیابان که در نزدیکی محل تمرین لیورپول بکشانم. وقتی کلوپ مرا دید گفت:« پائول من دقیقا نمی‌دانم که می خواهی چه کاری را انجام بدهی؛ لطفاً آن را فراموش کن.

 

در واقع من فکر می کنم که او هوش بالایی دارد و کمتر در مورد فوتبال چیزی می داند."

دیدگاه‌ها