کد خبر : 1687755 | 15 خرداد 1399 ساعت 21:28 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیلد: چلسی در آستانه جذب ستاره آلمانی

بیلد مدعی شد که چلسی در آستانه توافق برای جذب تیمو ورنر از لایپزیش قرار دارد.

بیلد: چلسی در آستانه جذب ستاره آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، تیمو یکی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا در فصل جاری بوده است. ستاره آلمانی در ۲۹ بازی این فصل برای لایپزیش آمار ۲۵ گل و ۷ پاس گل را به ثبت رسانده است. او همچنین در لیگ قهرمانان اروپا نیز یکی از ارکان موفقیت لایپزیش و حضور این تیم در جمع هشت تیم نهایی مسابقات بوده است.

 

ورنر در قرارداد خود یک بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی دارد. طی هفته های گذشته گفته شد که لیورپول مهم ترین مشتری ستاره آلمانی به حساب می‌آید و یورگن کلوپ قصد دارد هر طور که شده هم وطن خود را به آنفیلد منتقل کند.

 

 

1496225

 

 

بعد از لیورپول گفته شد که اینتر هم به کورس رقابت برای جذب ورنر اضافه شده و قصد دارد این ستاره آلمانی را به عنوان یک جانشین برای لائوتارو مارتینز که احتمالاً راهی بارسلونا خواهد شد، به خدمت بگیرد.

 

علاقه لیورپول و اینتر به ورنر در حالی مطرح شد که در این بین چلسی نیز علاقه خود را برای جذب این بازیکن نشان داده بود. حالا و در همین رابطه بیلد مدعی شد تیمو ورنر، ستاره آلمانی لایپزیش، در آستانه توافق برای پیوستن به چلسی قرار دارد؛ ورنر با قراردادی پنج ساله راهی استمفوردبریج می شود و سالیانه ۱۰ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها