کد خبر : 1687760 | 15 خرداد 1399 ساعت 22:27 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: ذهنیت رئال مادرید در فینال ها متفاوت است

مارسلو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می گوید که این تیم است کسب موفقیت و جام ها اشباع نمی شود.

مارسلو: ذهنیت رئال مادرید در فینال ها متفاوت است

به گزارش "ورزش سه"، هواداران رئال مادرید انتظار دارند که تیمشان هر فصل را با کسب جام به پایان برساند. رئال مادرید نیز در اکثر اوقات به این خواسته هواداران خود عملکرد است. لوس بلانکوس با ۱۳ قهرمانی پرافتخارترین تیم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به حساب می آید. آنها همچنین ۳۳ جام لالیگا را به دست آوردند که از این حیث هم بین تمام تیم‌های اسپانیایی برتر هستند.

 

مارسلو بازیکنی بود که از سال ۲۰۰۷ در رئال مادرید حضور داشته و طی فصول اخیر در موفقیت های این تیم نقش به سزایی را ایفا کرده است. ستاره برزیلی حالا در مصاحبه ای با تلویزیون رسمی رئال مادرید می گوید: " مهمترین چیز هنگام بردن جام ها این است که ما نمی‌خواهیم متوقف شویم و در همان جا باقی بمانیم. همیشه به پیروزی‌های بیشتر فکر می کنیم. این موضوع حتی وقتی که ما سه بار پشت سرهم قهرمان چمپیونزلیگ شدیم نیز رخ داد.

 

در واقع این ایده و روش رئال مادرید است که ما وقتی فکر می کنیم که همه جامها را برده ایم اما بازهم به دنبال موفقیت های بیشتر هستیم."

 

 

 

1498529

 

 

مارسلو درباره موفقیت رئال مادرید در فینال ها نیز گفت: " در واقع ذهنیت ما در مسابقات فینال کمی متفاوت و خاص است. در این دیدارها ما شاهد این هستیم که بازیکنان و مربیان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند. این انگیزه در مسابقات فینال احساس خوبی را به ما می دهد و باعث می شود که در فینال ها به دنبال برنده شدن باشیم."

دیدگاه‌ها