کد خبر : 1687765 | 15 خرداد 1399 ساعت 23:20 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری بزرگ زیدان در آستانه شروع لالیگا(عکس)

به نظر می رسد که ادن هازارد رفته رفته به مرز آمادگی کامل رسیده و برای شروع مجدد رقابت‌های لالیگا در دسترس خواهد بود.

امیدواری بزرگ زیدان در آستانه شروع لالیگا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ادن‌هازارد بعد از پشت سر گذاشتن هفت فصل فوق العاده در استمفوردبریج نهایتاً در تابستان گذشته از چلسی جدا شد و با قراردادی به ارزش ۱۰۰ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست تا به نوعی رویای خود را تبدیل به حقیقت کرده باشد.

 

 

1483514

 

 

ستاره بلژیکی اما در فصل اول حضورش در رئال مادرید با مصدومیت های متوالی روبه‌رو شده است؛ موضوعی که باعث شده او نتواند انتظارات هواداران رئال مادرید را تا به اینجا برآورده کند. هازارد اولین بار و در بازی رئال مادرید مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا مقاب دچار مصدومیت شد و حدود چهار ماه دور از میادین دور بود.

 

بدشانسی وینگر بلژیکی اما زمانی تکمیل شد که او بلافاصله بعد از بهبود مصدومیت و بازگشت به میادین در جریان دیدار رئال مادرید مقابل لوانته دچار آسیب دیدگی شد تا اینطور به نظر بیاید که ادامه فصل را از دست خواهد داد. با این حال اما شیوع ویروس کرونا و تعلیق دو ماهه رقابت‌ها به شانس بزرگی برای هازارد تبدیل شد چراکه او در این مدت ریکاوری خود را به بهترین نحو پشت سر گذاشته است.

 

ستاره ۲۹ ساله رئال مادرید در تمرینات روزهای گذشته این تیم نیز به شکل کامل حضور داشته و نشریات اسپانیایی مدعی می‌شوند که او هر روز نسبت به قبل با آمادگی بهتری ظاهر می‌شود؛ موضوعی که قطعاً یک خبر فوق العاده برای زین الدین زیدان در آستانه از سرگیری رقابت‌ها به حساب می‌آید.

 

 

1500985

دیدگاه‌ها