کد خبر : 1687767 | 15 خرداد 1399 ساعت 23:40 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع لیورپول: در تمرینات آمادگی ۲۰۰ درصدی دارم

دژان لوورن، مدافع کروات لیورپول، می‌گوید که برای حضور در ترکیب اصلی این تیم تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

مدافع لیورپول: در تمرینات آمادگی ۲۰۰ درصدی دارم

به گزارش "ورزش سه"، حدود سه سال از حضور مدافع کروات در آنفیلد می گذارد. دژان لوورن طی سالهای گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را در لیورپول سپری کرده و در برخی مواقع اشتباهات عجیب و غریبش باعث شده که انتقادات زیادی نسبت به او مطرح شود و حتی در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد. لوورن در این فصل لیگ برتر نیز تنها ۹ بازی برای لیورپول انجام داده و در بیشتر بازی‌هایش نیمکت نشین بوده است.

 

 

1367329

 

 

لوورن اما حالا در مصاحبه ای اذعان داشته که انگیزه های فراوانی دارد و در تمرینات با آمادگی کامل حاضر می شود. مدافع کروات در این باره گفت: " این اتفاقات برای من مانند یک امتحان بوده است اما فکر می کنم که حالا باید بیشتر به تیم متعهد باشم و کیفیت خود را به نمایش بگذارم. شما باید این موضوع را حتی هنگامی که در ترکیب اصلی قرار نمی گیرید هم نشان دهید."

 

لوورن در ادامه گفت: " به طور قطع زمانی که نیمکت نشین هستم، لحظات شادی را سپری نمی کنم. با این حال چنین اتفاقی تصمیم سرمربی است و باید به آن احترام گذاشت. من کسی هستم که در تمرینات با آمادگی ۲۰۰ درصدی ظاهر می‌شود اما خوب این بخشی از فوتبال است و شاید خوب بود اگر امکان حضور ۲۰ نفر درون زمین به جای ۱۱ نفر وجود داشت. هر بازیکنی که بتواند آمادگی بالایی از خود نشان دهد درون زمین نیز حضور خواهد داشت و این موضوع کاملاً بر اساس عدالت است."

دیدگاه‌ها